Gå til innhold

Hvor får man tak i Mens kopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva det heter...

Klarer ikke tamponger lenger og bind føler jeg er grisete.

Gidder ikke Google. Dere som har det, er det ubehagelig? Hva koster noe sånt? Og hvordan brukes det?

Anonymous poster hash: 2f9f5...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere om du googler å finner den du liker, mooncup, ladycup er og navn på de.

De jeg kjenner som bruker, har ikke helt teket på det selv enda, merker den ikke.

Tror jeg betalte ca 300,- for min på en økologisk butikk i Trondheim. Følger med bruksanvisning :)

Skrevet

På bleieboden selger de menskopp, men jeg aner ikke hvor du får tak i mens kopp.

Anonymous poster hash: 254b3...2a1

Skrevet

Beklager. Jeg skrev menskopp men autocorrecten rettet det.

Er faktisk veldig god til å skrive.

Uansett så var det ikke poenget. Takk til dere som har svart :)

Anonymous poster hash: 2f9f5...0bb

Skrevet

Lønner seg å lese litt om de forskjellige typene også, før man bestiller. På kvinneguiden er det en tråd på nesten 70 sider bare om menskopper ;)

Bruker selv mooncup, og det tok meg ca 4 perioder å bli helt vant og bekvem med den, mens for andre har det gådd raskere. Mye, mye bedre enn tamponger og bind, jeg har ikke angret ett sekund..

Skrevet

De har en deal på groupon nå. Sjekk den ut. Koster 129 kr. :-)

Anonymous poster hash: 008da...ab8

Anonymous poster hash: 008da...ab8

Skrevet

Kjøpte på ladycup.dk, og har vært veldig fornøyd. Kjøpte også en billigvariant på ebay, men den satt "feil" for meg, ble ubehagelig ihvertfall.

Skrevet

Har kjøpt mine på fertil.no :) rask levering (et døgn). Brukte de også når vi prøvde på nr 3. Hadde prøvd i et år og ni mnd. Da sa legen jeg kunne prøve en slik etter sex for å "holde på sæden". Ble gravid samme mnd. Ikke ubehagelig og bruke. Men griste litt de to tre første gangene :P

Anonymous poster hash: 93be1...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...