Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Farmoren min bruker all sin tid på facebook, og det merkes! Hun skriver sikkert opptil 10 meldinger hver dag der hun maser om at jeg besøker henne og at det er så utrolig synd på henne. Når jeg endelig besøker henne (ca. 1 gang i uken) klager hun i ca. 5 minutt over hvor fryktelig hun har det for deretter å sette seg på facebook. Jeg er så inderlig lei av maset hennes, hadde hun bare kunne snakket om noe annet i stedet for å bare klage!! Anonymous poster hash: ba203...bf9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Da syns jeg du skal si til henne neste gang du er der at du går hvis hun ikke har interesse av å prate med deg. Fb kan hun holde på med når hun er aleine. Anonymous poster hash: 09cbc...c83
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Kan du ikke heller ta frem det positive i at hun vil være med deg. Du kan heller svare til hun at du er opptatt og at du kan komme en bestemt dag så kanskje hun ikke maser så mye. Anonymous poster hash: 315db...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå