Gå til innhold

Barnebursdag i liten leilighet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leilighet på 70 kvm.Ikke så stor stue.Hva slags bursdag skal jeg lage for min syv år gamle gutt.Noen forslag-Han har bursdag på vinteren .



Anonymous poster hash: 63526...a39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har leilighet på 54 kvm. og fikk låne lokalene til SFO gratis. Pyntet med masse ballonger, fine duker, lys, popcorn på bordet osv. og det ble veldig fint. Inviterte hele klassen og alle var godt fornøyd med dagen:)



Anonymous poster hash: e93a7...373
Skrevet

Hele klassen er det vanlig i dag `? Trodde det bare var guttene .Eller jentene? Hva slags bursdag er vanlig i dag? Hva slags leker .Vil ikke at det skal være en kjedelig bursdag.



Anonymous poster hash: 63526...a39
Skrevet

jeg låner gymsalen for 300 ink kjøkken, fungerer superbra

Skrevet

Bor du i borettslag? Kanskje det finnes et felleslokale du kan låne? Det gjorde vi med niesen min sin bursdag, det fungerte strålende! God plass, alt kunne ordnes dagen før. Eller et lokale i et grendahus, idrettshus?

Skrevet

Du kan låne lokale (barnehage, SFO ect) eller arrangere utebursdag.

 

jeg er veldig fan av feiring utendørs. Grille pølser, leker, natursti osv.



Anonymous poster hash: 1c85d...f8c
Skrevet

 

Hele klassen er det vanlig i dag `? Trodde det bare var guttene .Eller jentene? Hva slags bursdag er vanlig i dag? Hva slags leker .Vil ikke at det skal være en kjedelig bursdag.

 

Anonymous poster hash: 63526...a39

 

 

Jeg valgte å invitere alle når vi fikk plass til det :)

 

Det vanlige er vel å enten invitere alle guttene / jentene eller hele klassen.

 

Hadde pinata, det var veldig populært, istedenfor gotteposer. Ellers var det noe frilek, sette-halen-på og en annen lek jeg ikke husker navnet på

 

Anonymous poster hash: e93a7...373

Skrevet

Er det ikke vanlig å ha hjemme bursdager lenger?Hva slags aktiviteter er det på en bursdag til en 7 åring?



Anonymous poster hash: 63526...a39
Skrevet

 pinata hva er det for noe?



Anonymous poster hash: 63526...a39
Skrevet

 

Er det ikke vanlig å ha hjemme bursdager lenger?Hva slags aktiviteter er det på en bursdag til en 7 åring?

 

Anonymous poster hash: 63526...a39

 

 

Her jeg bor er det mest vanlig med hjemmebursdag, men jeg har så liten plass at jeg måtte låne lokale :P

 

Anonymous poster hash: e93a7...373

Skrevet

Vi har samme problemet og grendehuset tar 3500 for en dag. :(

 

Anonymous poster hash: 47207...ac0

Skrevet

 

 pinata hva er det for noe?

 

Anonymous poster hash: 63526...a39

 

 

En ball eller en figur av papir og leire. Alle barna får slå på den med en stikke etter tur og til slutt slås det hull på den. Da ramler det ut masse gotteri :D

 

Anonymous poster hash: e93a7...373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...