Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Har leilighet på 70 kvm.Ikke så stor stue.Hva slags bursdag skal jeg lage for min syv år gamle gutt.Noen forslag-Han har bursdag på vinteren . Anonymous poster hash: 63526...a39
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Jeg har leilighet på 54 kvm. og fikk låne lokalene til SFO gratis. Pyntet med masse ballonger, fine duker, lys, popcorn på bordet osv. og det ble veldig fint. Inviterte hele klassen og alle var godt fornøyd med dagen:) Anonymous poster hash: e93a7...373
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Hele klassen er det vanlig i dag `? Trodde det bare var guttene .Eller jentene? Hva slags bursdag er vanlig i dag? Hva slags leker .Vil ikke at det skal være en kjedelig bursdag. Anonymous poster hash: 63526...a39
Fuglekassa Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 jeg låner gymsalen for 300 ink kjøkken, fungerer superbra
GeeGee Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Bor du i borettslag? Kanskje det finnes et felleslokale du kan låne? Det gjorde vi med niesen min sin bursdag, det fungerte strålende! God plass, alt kunne ordnes dagen før. Eller et lokale i et grendahus, idrettshus?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Du kan låne lokale (barnehage, SFO ect) eller arrangere utebursdag. jeg er veldig fan av feiring utendørs. Grille pølser, leker, natursti osv. Anonymous poster hash: 1c85d...f8c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Hele klassen er det vanlig i dag `? Trodde det bare var guttene .Eller jentene? Hva slags bursdag er vanlig i dag? Hva slags leker .Vil ikke at det skal være en kjedelig bursdag. Anonymous poster hash: 63526...a39 Jeg valgte å invitere alle når vi fikk plass til det Det vanlige er vel å enten invitere alle guttene / jentene eller hele klassen. Hadde pinata, det var veldig populært, istedenfor gotteposer. Ellers var det noe frilek, sette-halen-på og en annen lek jeg ikke husker navnet på Anonymous poster hash: e93a7...373
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Er det ikke vanlig å ha hjemme bursdager lenger?Hva slags aktiviteter er det på en bursdag til en 7 åring? Anonymous poster hash: 63526...a39
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 pinata hva er det for noe? Anonymous poster hash: 63526...a39
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Er det ikke vanlig å ha hjemme bursdager lenger?Hva slags aktiviteter er det på en bursdag til en 7 åring? Anonymous poster hash: 63526...a39 Her jeg bor er det mest vanlig med hjemmebursdag, men jeg har så liten plass at jeg måtte låne lokale Anonymous poster hash: e93a7...373
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Vi har samme problemet og grendehuset tar 3500 for en dag. Anonymous poster hash: 47207...ac0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 pinata hva er det for noe? Anonymous poster hash: 63526...a39 En ball eller en figur av papir og leire. Alle barna får slå på den med en stikke etter tur og til slutt slås det hull på den. Da ramler det ut masse gotteri Anonymous poster hash: e93a7...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå