Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Barnet mitt klaget over vondt i tanna. Etter litt undersøkelse med lommelykt så jeg at det er en stor mørk flekk på baksiden, jeg tror det er et hull. Vi får sikkert ikke time hos offentlig tannlege på lang stund, der pleier det å være lang ventetid. Jeg tør ikke ta sjansen på at hun skal få tannverk. Hvis jeg tar henne til en privat tannlege, er dette noe vi kan få refundert senere? Jeg er alenemor og student, så en stor tannlegeutgift vil bli et problem (men heller det enn tannverk, absolutt!). Anonymous poster hash: 725de...fe0
Gemini77 Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Kanskje starte med å ringe en offentlig tannlege?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Nei. Tannlegetilbudet er gratis for barn, men det betinger at du bruker den offentlige. Anonymous poster hash: 147a6...f05
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Kanskje starte med å ringe en offentlig tannlege? Selvsagt. Men ut i fra erfaring vet jeg at ventetiden er veldig lang. Anonymous poster hash: 725de...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Nei. Tannlegetilbudet er gratis for barn, men det betinger at du bruker den offentlige. Anonymous poster hash: 147a6...f05 Så barn med tannverk må bare lide dersom foreldrene ikke har råd til å betale privat tannlege? Anonymous poster hash: 725de...fe0
Kamomille Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Nei, det får du ikke. Vil,som en annen her foreslo, starte med å ringe tannlegen. De prioriterer selvsagt time hvor det er tannverk eller mistanke om hull!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Hvis det er hull og hun har vondt, får hun time fort. Det er de pliktige til