Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 To av dem er oppkallings-navn. Hvilket klinger best? Helge er jo nydelig. og så sjeldent. Anonymous poster hash: 78a0e...e49
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Tinius (evt tinnitus) hehe Anonymous poster hash: 9379f...50b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Er Helge sjeldent? Jeg har en onkel som heter det, og jeg hadde en i klassen på ungdomsskolen som het det. Men av de du nevnte, synes jeg Helge er finest. Tinius høres merkelig ut, og Alberto høres italiensk ut! Jeg kan se for meg å rope "Alberto, Alberto," med italiensk aksent! HAHA! Anonymous poster hash: 6c89a...12a
beibilykke Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Skal jeg si min ærlige mening! Helge -grusomt TINIUS - Tullenavn Alberto- er ungen helnorsk ville jeg styrt unna, om ikke...tja..why not.. Lykke til med navnevalg
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Helge! Kjenner en utrolig flott og herlig gutt som heter det, også heter onkelen min det. Men det er nok ikke så mange barn som blir kaldt det i dag. De andre navnene var bare rare. Anonymous poster hash: ce26c...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå