Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Er det flere enn meg som savner ei veninne å se lene seg tilbake i sofaen med en pose potetgull og se på Greys anatomy og frustrerte fruer sammen med? Gå turer med, dra på byen med. Ordne seg i et par timer før vi skal ut sammen mens vi drikker litt vin. Dra på cafe med, gråte sammen med, le med, være seg selv med? Jeg hadde det før, men nå har jeg ikke venner lengere etter jeg flyttet fra den gamle byen min. Savner så indelig å ha en god veninne man bare kan være 100% seg selv med og kan dele alt sammen med.Lenge leve ensomheten Det er så vanskelig å finne slike veninner, føler jeg. Har ikke en gang klart å finne en eneste person jeg klaffer med og som jeg har blitt kjent med ut over jobb. Er vi flere som savner dette? Anonymous poster hash: 25954...9cf
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Hvor bor du? Anonymous poster hash: 288ea...f70
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Rogaland. :-)HI Anonymous poster hash: 25954...9cf
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Ja det savner jeg. Har 2 gode venninner, men den ene har 2 barn og en del andre venninner og mer enn nok med seg og sin familie. Den andre er student og jobber og har ikke mann eller barn, men driver en del frivillig arbeid. De bor også et stykke unna. Jeg går hjemme på fulltid og har masse fritid. Jeg bor også i Rogaland.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Rogaland. :-) HI Anonymous poster hash: 25954...9cf Åh, så leit. Jeg bor ti timer unna, men savner det samme =/ Anonymous poster hash: 288ea...f70
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Da bor vi i samme fylke. Wow, så vakre øyne du har! Nydelig farge Anonymous poster hash: 288ea...f70
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Da bor vi i samme fylke. Wow, så vakre øyne du har! Nydelig farge Anonymous poster hash: 288ea...f70 Oi, takk. *Smigret*
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Rogaland. :-) HI Anonymous poster hash: 25954...9cf Åh, så leit. Jeg bor ti timer unna, men savner det samme =/ Anonymous poster hash: 288ea...f70 Hvor bor du da? Anonymous poster hash: f78f1...812
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor i Akershus og er ganske sjenert av meg Anonymous poster hash: f04e8...93f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Jeg savner det også! utrolig mye! Er 25 år, har en på 3,5 år og venter nr 2 nå. Mine gamle venninner har jeg ingen kontakt med. Etter jeg fant mannen, kjøpte hus og fikk barn, bare forsvant venninnene mine. Har iherdig prøvd og holde kontakt med de, men det funket ikke. En av de presterte og si at jeg ikke var "gøy" lenger, for jeg kunne ikke bare forlate huset som jeg ville. Det kan jeg forstå, men på en annen side ikke. De har ingen mann/kjæreste, de bor hjemme hos foreldrene og har hvertfall ikke planer om barn med det første. Vondt å miste sine venner savner veldig det og kunne be mannen være hjemme med barnet også bare dra og besøke en venninne, om ikke annet å bare se en film, eller prate litt om alt og ingenting.. Anonymous poster hash: 4d251...30a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor i Akershus og er ganske sjenert av meg Anonymous poster hash: f04e8...93f Jeg bor også i Akershus og er litt sjenert Anonymous poster hash: 330b7...2df
2005&2010 Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor i Indre Østfold :-) bare å sende meg pm ;-)
MillaMed2 Skrevet 29. august 2013 #15 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor i Rogaland :-) Hvor i Rogaland bor du HI? LillaGorilla: Jeg kom akkurat på at jeg har glemt å svare deg,travel hverdag ;-) Håper det går bra med deg?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor i Rogaland :-) Hvor i Rogaland bor du HI? LillaGorilla: Jeg kom akkurat på at jeg har glemt å svare deg,travel hverdag ;-) Håper det går bra med deg? Sandnes. Hva med deg? Og hvor i Rogaland bor dere andre som bor her? Synd vi er så mange som er ensomme eller bare ønsker å utvide nettverket sitt.. Så er det så vanskelig å finne dem, folk er sjenerte og tar lite intiativ, eller man bor på andre siden av landet.. Anonymous poster hash: 25954...9cf
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 Dere som bor i nærheten, send meg gjerne en pm:)
Oslomama Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Jeg savner det også! utrolig mye! Er 25 år, har en på 3,5 år og venter nr 2 nå. Mine gamle venninner har jeg ingen kontakt med. Etter jeg fant mannen, kjøpte hus og fikk barn, bare forsvant venninnene mine. Har iherdig prøvd og holde kontakt med de, men det funket ikke. En av de presterte og si at jeg ikke var "gøy" lenger, for jeg kunne ikke bare forlate huset som jeg ville. Det kan jeg forstå, men på en annen side ikke. De har ingen mann/kjæreste, de bor hjemme hos foreldrene og har hvertfall ikke planer om barn med det første. Vondt å miste sine venner savner veldig det og kunne be mannen være hjemme med barnet også bare dra og besøke en venninne, om ikke annet å bare se en film, eller prate litt om alt og ingenting.. Anonymous poster hash: 4d251...30a Så kjedelig.. Hvor bor du da? Har ingen spesielt gode venner her i Oslo selv, savner en bestevenninne som jeg kan være med på fritiden.. Mine er liksom litt spredd utover landet og det blir fort litt langt til Hønefoss, Steinkjer og Løten liksom der mine bestevenner bor.. og de vennene jeg har her i Oslo har jo sitt fra før og sine bestevenner.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #19 Skrevet 29. august 2013 Jeg savner det også! utrolig mye! Er 25 år, har en på 3,5 år og venter nr 2 nå. Mine gamle venninner har jeg ingen kontakt med. Etter jeg fant mannen, kjøpte hus og fikk barn, bare forsvant venninnene mine. Har iherdig prøvd og holde kontakt med de, men det funket ikke. En av de presterte og si at jeg ikke var "gøy" lenger, for jeg kunne ikke bare forlate huset som jeg ville. Det kan jeg forstå, men på en annen side ikke. De har ingen mann/kjæreste, de bor hjemme hos foreldrene og har hvertfall ikke planer om barn med det første. Vondt å miste sine venner savner veldig det og kunne be mannen være hjemme med barnet også bare dra og besøke en venninne, om ikke annet å bare se en film, eller prate litt om alt og ingenting.. Anonymous poster hash: 4d251...30a Så kjedelig.. Hvor bor du da? Har ingen spesielt gode venner her i Oslo selv, savner en bestevenninne som jeg kan være med på fritiden.. Mine er liksom litt spredd utover landet og det blir fort litt langt til Hønefoss, Steinkjer og Løten liksom der mine bestevenner bor.. og de vennene jeg har her i Oslo har jo sitt fra før og sine bestevenner. Bergen.. Men er ikke en av de sære.. hehe.. Anonymous poster hash: 4d251...30a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #20 Skrevet 29. august 2013 Rogaland her også Anonymous poster hash: 3fc30...060
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2013 #21 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor på Jæren i Rogaland. 1 liten time fra Stavanger, men har bil og liker å bruke den
PrinsessensMor Skrevet 29. august 2013 #22 Skrevet 29. august 2013 Henger med på her, er ikke lett å få nye venner når man har barn og i tillegg er sjenert. (Bergenser)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #23 Skrevet 29. august 2013 Henger med på her, er ikke lett å få nye venner når man har barn og i tillegg er sjenert. (Bergenser) Bodd i Bergen hele livet? Er av typen sjenert Bergenser jeg også.. :/ Anonymous poster hash: 4d251...30a
PrinsessensMor Skrevet 29. august 2013 #24 Skrevet 29. august 2013 Henger med på her, er ikke lett å få nye venner når man har barn og i tillegg er sjenert. (Bergenser) Bodd i Bergen hele livet? Er av typen sjenert Bergenser jeg også.. :/ Anonymous poster hash: 4d251...30a Ja, bodd her hele livet=) Greit å vite at det finnes andre der ute=) Hva med deg,bodd her hele livet?
MillaMed2 Skrevet 29. august 2013 #25 Skrevet 29. august 2013 Jeg bor i Rogaland :-) Hvor i Rogaland bor du HI? LillaGorilla: Jeg kom akkurat på at jeg har glemt å svare deg,travel hverdag ;-) Håper det går bra med deg? Sandnes. Hva med deg? Og hvor i Rogaland bor dere andre som bor her? Synd vi er så mange som er ensomme eller bare ønsker å utvide nettverket sitt.. Så er det så vanskelig å finne dem, folk er sjenerte og tar lite intiativ, eller man bor på andre siden av landet.. Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 259541acf2c3ff40d95427633fd9e9cf] 25954...9cf [/acronym] Jeg bor på Ålgård. Send meg gjerne en privatmelding om du vil bli bedre kjent :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå