Gå til innhold

Utdanne seg i en alder av 29? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke utdannelse, men ønsker en. Helst noe kontorrelatert. Noen med tips?

Har en datter på 3 mnd. Hva lønner seg? Fulltidsstudie? Deltid kombinert med jobb?

Kom med tips og innspill dere som har gjort dette :)

Anonymous poster hash: 1dde8...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal tilbake på skolebenken i 2015 for å ta en bachelor i økonomi og administrasjon. Da har jeg to barn og er 31 år. Da tenker jeg fulltidsstudie med litt jobb ved siden av

Anonymous poster hash: cc2e0...36f

Skrevet

Jeg studerte på deltid, og vi var mange i klassen som hadde barn (alt fra nyfødte til skolealder og ungdomsskole). Mange av oss jobbet også ved siden av (studiene var samlingsbaserte). Kjenpeglad for at jeg valgte å gjøre det på den måten - brukte fire år i steden for tre år, men hadde et liv utenom studiene i tillegg!

Anonymous poster hash: e6a59...ea7

Skrevet

Jeg har begynt på fulltidsstudie nå, er 29 år. Kjenner det kommer til å bli kjemoetøft, vi har fulle dager hver dag og det går i ett, med henting, levering, middag, rydding, lekser. Jeg er i tillegg helt alene. Jeg ville valgt deltid om jwg skulle velge på nytt, men av ulike årsaker har jeg ikke tid til det og må bli ferdig på 3 år. Håper på mere fleksibel tid men selvstudium etterhvert.

Anonymous poster hash: 420eb...c00

Gjest Elliesmamma
Skrevet

Jeg startet på vernepleiehøyskolen på heltid da minsten var 9 måneder. Gikk helt fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...