Gå til innhold

Hva kan jeg kjøpe til en som blir 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2-300 kroner?

Er svigerinna, men vi er litt blakk for tiden. Er fint med tips om tilbud og slik. Da blir ikke det sååå kjipt.

Anonymous poster hash: e72dc...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren til din mann?

Han burde da ha spandert på henne ihvertfall 500-600 kroner

Anonymous poster hash: acf97...80b
Skrevet

Hva med billetter av noe slag, kino, teater osv

Anonymous poster hash: 1c3e2...bd1
Skrevet

Rullator? ;)

Anonymous poster hash: 18618...fdd
Skrevet

En bårebukett?

Anonymous poster hash: 8c18f...c5d

Skrevet

Hva med gavekort på massasje, ansiktsbehandling osv. Da er det bare og skjekke ut priser så ser du hva du har råd til. De færreste av oss er så flinke som vi kanskje burde med og ta vare på oss selv så dette er en gave jeg og mange jeg kjenner setter stor pris på .

Skrevet

Går fordelt nummer #6 skrev. Det ønsker jeg selv også ; )

Anonymous poster hash: d705c...4a8

Skrevet

200-300 ble kjipt ja. 500 er mer passe, og det er vel noe du kan kutte på for å få til det (ex spis havregrøt en periode ol. Om du likevel ikke får til å gi mer, så gi i tillegg bort 2 timer hjelp en dag (du kan male, vaske hos henne ol. Gaveforslag: vik og Walsøe telysholdere med alv, brukskunst i keramikk, smykke.

Anonymous poster hash: f9476...b30

Skrevet

Sex leke tøy.

Anonymous poster hash: ecad8...4b4

Skrevet

Til min 40 års dag fikk jeg av min bror en slags englestatue fra Lene Bjerre, ellers masse smykker i merket SNØ, jeg synest de er veldig fine.

Fikk bilde av en ok kunstner, da bør du kjenne smaken. Ellers gavekort på kremmerhuset, villmarksting(ønsket meg) som primus, kniv osv.

Fikk endel penger og gavekort på bla kremmerhuset og g-sport. Gi det dere føler og har råd til. Finnes ingen mal på hvor mye som passer for dere.:))

Anonymous poster hash: 524a8...0e6
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk kommenterer prisen. Hun har forklart at hun har dårlig råd, og hun ønsker TIPS TIL GAVE, ikke spydige kommentarer. Jeg hadde ikke ønsket at min svigerinne skulle ha brukt mer penger på meg enn hva hun hadde hatt råd til. Hadde ikke gitt meg noen glede at hun skulle ha blakket seg helt i alle fall.

Mange jenter i den alderen liker å få en personlig gave, som f.eks. smykker, velværeprodukter (en fin kurv med krem, såpe osv.). ...Ellers har jeg sett på tv'n at det er 50% på alle pynteputer på Kid for tiden. Er jo alltid gøy å fornye seg litt i stua :).

Synes det er fint med hjemmelagde gaver og jeg...F.eks. kjøp et par norgesglass. Bak noen kjeks e.l. og putt oppi. Pynt glassene med bånd og fine klistremerker. For meg betyr slike gaver mer enn at de skal koste så mye. Her har faktisk giveren brukt av sin tid og omtanke.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 64252...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...