Gå til innhold

hvorfor plager det meg... !!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

at exen er en kjærnekar. han behandlet meg enormt stygt å galt slik at politi blir innvolvert. jeg fa op kampen å kastet han ut.. tenker så godt jeg kan at han ikke var bra for meg. men nå har han funnet seg ei ny. det gjør meg ikke noe. men det plager meg at hvorfor var han sånn mot meg men go mot noen andre. er d noe galt med meg. han var psykopat. hvorfor plager ddt meg aånn at jg begynner å tvile på meg selv? hvorfor klarer jeg ikke få han helt ut. mange liker meg. flere vil ha meg.. men hvorfor var han sånn. jg ville jo ha han. den gangen.. tror det tipper over her.. jeg vil jo heller ikke ha en som er slem mot meg å barnet. hva er det jg ikke ser her.. vrææææl.. hvorfor plager d meg når jeg har valgt å dra fra hsn..

 

Anonymous poster hash: 4529d...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad du er kvitt ham. Han viser nok sitt sanne jeg til den nye kjæresten også etterhvert, sjelden en voldelig drittsekk endrer seg fra ett forhold til et annet.

Han var vel kjærlig og god mot deg i starten også regner jeg med?

 

For all del - det er ham og ikke deg det er noe galt med. Hev hodet og kom deg videre, du har det mye bedre uten ham!

Skrevet

Er dette deg som ikke fikk dra på sykehuset for å sjekke om du hadde vannkopper som gravid (syns jeg kjenner igjen skrivemåten)? Isåfall vet du VELDIG godt at du gjorde rett i å kaste ham på dør! Den mannen var gal!!

 

Anonymous poster hash: 8aec2...e92

Skrevet

Tviler på at han var drittsekk fra dag en med deg heller, da hadde du vel aldri falt for han?

 

Det han lærte av forholdet med deg var at når han viser sitt sanne ansikt vil en sterk kvinne forlate han, derfor er han bare god og snill mot sin nye kjæreste, enda. Antagelig vil han sakte men sikkert bryte henne ned, og når hun er som svakest vil hans virkelige jeg komme frem for alvor, for da er hun for svak til å bryte ut.

 

Du skal bare være glad for at du kom deg vekk! Du er verdt mye mer, og fortjener bedre enn en voldelig mann.



Anonymous poster hash: 0a4a1...3b7
Skrevet

Er dette deg som ikke fikk dra på sykehuset for å sjekke om du hadde vannkopper som gravid (syns jeg kjenner igjen skrivemåten)? Isåfall vet du VELDIG godt at du gjorde rett i å kaste ham på dør! Den mannen var gal!!

 

Anonymous poster hash: 8aec2...e92

husker du meg på skrive måte. nå ble jeg satt ut.. ja jeg hadde vannkopper mend jg var gravid. fikk ikk vere på facebook. gikk ned 25 kg (40.3kg) jg fikk ikk lov å vere med vennene mine, han dyttet å slo.. manipulerende å la alt over på meg å sa jg ikk va noen god mamma. og likte ikke ungen min pluttselig osv osv.. jeg har anmeldt han nå og har fått besøksforbud og flyttet vekk i fra det stedet. er selfølgelig glad for og vere kvitt ham. har sagt i fra til moren til drn nye jenta men hun tok meg ikke alvårlig.. men jg har sagt i fra iallefall.. ja han forandrer seg sikkert ikke. det er jo bare noen mndr siden.. huh.. fikk en liten tilbaketanke bare. tvilen detter over meg av og til.. jeg klarer meg a :-)

 

Anonymous poster hash: 4529d...fa6

Skrevet

jeg klarer meg fordi dere dibbere er utrolig hærlige som ser d jg ikke ser i d øyeblikket jg tviler ... <3 takk

 

Anonymous poster hash: 4529d...fa6

Skrevet

 

Er dette deg som ikke fikk dra på sykehuset for å sjekke om du hadde vannkopper som gravid (syns jeg kjenner igjen skrivemåten)? Isåfall vet du VELDIG godt at du gjorde rett i å kaste ham på dør! Den mannen var gal!!

 

Anonymous poster hash: 8aec2...e92

husker du meg på skrive måte. nå ble jeg satt ut.. ja jeg hadde vannkopper mend jg var gravid. fikk ikk vere på facebook. gikk ned 25 kg (40.3kg) jg fikk ikk lov å vere med vennene mine, han dyttet å slo.. manipulerende å la alt over på meg å sa jg ikk va noen god mamma. og likte ikke ungen min pluttselig osv osv.. jeg har anmeldt han nå og har fått besøksforbud og flyttet vekk i fra det stedet. er selfølgelig glad for og vere kvitt ham. har sagt i fra til moren til drn nye jenta men hun tok meg ikke alvårlig.. men jg har sagt i fra iallefall.. ja han forandrer seg sikkert ikke. det er jo bare noen mndr siden.. huh.. fikk en liten tilbaketanke bare. tvilen detter over meg av og til.. jeg klarer meg a :-)

 

Anonymous poster hash: 4529d...fa6

Jeg støttet deg den gang og heier fortsatt på deg! Bare det at du til slutt heiv ham ut er en stor bragd i seg selv!

Jeg er stolt av deg! :)

 

Anonymous poster hash: 8aec2...e92

Skrevet

Selvfølgelig viser han seg fra sin beste side ovenfor deg! Nå i et nytt forhold, hvor han er drømmemannen med stor D! Det er et manipulerende triks, meningen er at du skal føle akkurat det du føler nå. Han har skjønt at du er sterk, at du har kommer deg vidre, så han finner opp nye triks for å får deg til å vippe av pinnen. Bit tennene sammen og forsøk å se forbi oppførselens hans nå. Alt er bare skuespill, han vet veldig godt hva han holder på med. Selvfølgelig er han ikke drømmemannen ovenfor hun nye. Han er en sleip, kald jævel som du skal være så glad og stolt over å ha kommet vekk fra. Stå på! Du er sterk!

 

Anonymous poster hash: 89117...6f8

Skrevet

jah d er nok det. det er jammen meg ikke like lett bestandig å gjennomskue han. å dette tilbake i en tankegang dom bare gjør meg deppet, det er to uker siden han sa til hele gamle vrnnekretsen min at han sku sørge for at jeg sku bli fratatt ungen min osv.. jeg aner ikke hvordan d vil være når besøksforbudet går ut.. jeg lar han ta hodet mitt. likso.. han aner sikkert hva han driver med. håper det vil gå bedre for denne jenta enn med meg. men d er vel en typisk ting. han har sikkert ikk lært noe etter å vert med meg. kanskje han har lært å skjule d mer.. han gjør alt han kan for og sverte mitt rykte iallefall. så alle tror han istedenfor meg. så d va godt å flytte der i fra :-D

 

Anonymous poster hash: 4529d...fa6

Skrevet

Psykopater manipulerer jo og det er jo det han holder på med nå også. HAn viser smørsiden, men du vet jo hvordan han egentlig er! La ham seile sin egen sjø og ta vare på deg selv istedenfor :-)

Skrevet

gjør mitt beste :-)

 

Anonymous poster hash: 4529d...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...