Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg har hatt det veldig turbulent i ekteskapet det siste året, men flere store følelsesmessige påkjenninger, både sorg, sinne og håpløshet. Nå er ting i ferd med å bedre seg, men jeg er så vanvittig sliten! Hele tiden. Jeg sover 7-8 timer pr natt (som er mer enn før), men ofte er det veldig lett søvn som jeg "småvåkner" fra flere ganger pr natt. På dagtid er jeg helt utslitt, som da jeg hadde baby som ikke som om natten på månedsvis. Jeg har det også slik de gangene jeg faktisk sover godt. Jeg er student, men har ikke kommet i gang med semesteret enda - er så liten at jeg ikke får samlet hodet. Hadde jeg vært i jobb, tror jeg ikke at jeg hadde klart å fungere. Er dette en normal reaksjon på følelsesmessig stress? Har noen opplevd det samme? Er det noe å gjøre med det? Anonymous poster hash: 3870e...63c
Bustetroll Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Har det slik selv nå. Begynte å bedre seg, men nå er det masse nytt stress med nav + gammel arbeidsgiver, og klarer nok ikke få ro før alt er i orden.Vært et par veldig turbulente måneder, og det tar på kroppen både psykisk og fysisk, helt klart!Jeg er sånn som liker å vite alt på forhånd. Må vite når neste krone er på konto, og må vite at alt er i orden, hele tiden. Nå er absolutt ingenting i orden, og ting er veldig kaos. Håper det snart går over så jeg kan slappe av helt og bare nyte dagene.Håper det blir bedre for deg og !
Edelweis Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 JEg har også hatt det ganske turbulent den siste tiden. mannen jobber mye, jeg ble gravid, sykemeldt, fikk ikke fast stillingen på jobben som jeg søkte på (stilling jeg hadde gått i i 18 mnd) som nå gjør at jeg er arbeidsledig, sykemeldt med kraftig bekkenløsning og dårlig form. yngste fikk ikke bhg plass fordi kommunen rotet bort søknaden min (men det ordnet seg etter noen mnd heldigvis, men var en tung byrde da jeg gikk og stressa med det). og så har det vært styr med jobb, nav, penger, ekteskap, 3 barn +++ har vært så mye. Begynner og bli bedre nå da. Ferien er over og jeg har noen timer for meg selv på dagtid hvor jeg får slappet av. ordnet meg vaskehjelp og vi har startet i parterapi. men jeg er så sliten. nå kan jeg endelig hvile og senke skuldrene uten alt stresset igjen. føler jeg kan sove 7 timer på natten og likevel ha en 2-3 timers dupp på dagen. orker veldig lite. men håper det tar seg opp etterhvert som jeg får henta meg inn litt igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå