Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i forsikring pr mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med hus, en bil, et barn, liv, uføre, alvorlig sykdom, reise og så videre??

Anonymous poster hash: b9555...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2200. Kun bil og personforsikring på meg selv. 

Anonymous poster hash: 5a304...8f1
Skrevet

1800 hus, ny bil, 3 barn og 2 personforsikringer, 1 traktor og garasjen.

Skrevet

2200. Kun bil og personforsikring på meg selv.  Anonymous poster hash: 5a304...8f1

i mnd? Det hørtes utrolig mye ut for to forsikringer.
Skrevet

Ca 1500 - 2 biler, 3 snescooter, hus, garasje og innbo. Livs-, uføre-, barn- og reise forsikring får både mannen min og jeg dekt via jobben :)

Må omgå nevnes at vi har full bonus og full kasko på begge bilene

Skrevet

Pr år:

Hus - 5600

Innbo - 1000

Bil - 7500

Reise - 1400

Livs/uføre - husker ikke

Anonymous poster hash: a1ddb...4b6

Skrevet

2200. Kun bil og personforsikring på meg selv.  Anonymous poster hash: 5a304...8f1

Det er sinnssykt mye. Men jeg er under 23 og bilforsikring koster flesk når det står på mitt navn. Men skal bytte. Gjensidige er dyrt! 

Anonymous poster hash: 5a304...8f1

Skrevet

1400,- Bil, villaforsikring med innbo + garasje, barneforsikring og livsforsikring  på meg.

Reiseforsikring har jeg via jobben.

Anonymous poster hash: cb015...122
Skrevet

Det er sinnssykt mye. Men jeg er under 23 og bilforsikring koster flesk når det står på mitt navn. Men skal bytte. Gjensidige er dyrt!  Anonymous poster hash: 5a304...8f1
ja,det svir når man er ung. Jeg ville sjekket pris rundt,om det er penger å spare. Lykke til hvertfall :)
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting. Mannen har en god del forsikringer dekt via jobb, og da vi tegnet til tryg mente han i tryg at det lønnet seg å ha en der også for om noe skulle skje fikk vi utbetaling hos begge. Trodde ikke man fikk det, men jo hos tryg gjorde man det. Men uansett, er det nødvendig? Vi har jo ganske mye å betale på, så alle kroner vi kan spare i mnd kommer godt med.

Skrevet

Det ville jeg sjekka opp og bedt om å då papirer på. Men nei, det høres ikke vanlig ut og jeg ville nok uansett velge å klare meg med en forsikring av hver. Man skal jo leve også. Og normale skikkelig forsikringer bør være mer en tilstrekkelig om det skulle skje dere noe.

Skrevet

Jeg fikk samme svaret fra Nordea da de anbefalte oss å tegne via Tryg. At enkelte forsikringer kan man få dobbelt utbetalt. Nå kan jeg ikke anbefale Tryg til noen. De er kanskje billigere enn andre aktører, men hjelper lite når man ikke får den hjelpen man faktisk betaler for!

Anonymous poster hash: 2ed9e...422
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting. Mannen har en god del forsikringer dekt via jobb, og da vi tegnet til tryg mente han i tryg at det lønnet seg å ha en der også for om noe skulle skje fikk vi utbetaling hos begge. Trodde ikke man fikk det, men jo hos tryg gjorde man det. Men uansett, er det nødvendig? Vi har jo ganske mye å betale på, så alle kroner vi kan spare i mnd kommer godt med.

Mulig det gjelder noen forsikringer, men ikke alle. Jeg og mannen har hatt dobbel reiseforsikring fordi begge fikk gratis via jobb. Fikk dobbel utbetaling da bagasjen var forsinket.

Anonymous poster hash: a1ddb...4b6

Skrevet

1978 ca.

To biler, en barneforsikring, en uføreforsikring (jeg får ikke så kun mannen som har) og fagforeningskontigent hvor vi har innbo, idiotforsikring, reise osv.

Skrevet (endret)

ca 1300 i året, hundeforsikring. Reiseforsikring gratis (NorwegianReward/bankNorwegian)

Innbo står huseier for, ungen er ikke født enda og jeg eier ikke bilen. Kanskje jeg burde forsikret meg selv snart...

Endret av Tiramago92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...