Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 jeg har vert i tre utrolige dårlig forhold. voldelige og og alt som hører til en psykopat hos alle tre. den siste. han var drømmeprinsen min d første året. men så snudde det seg. han var narkoman og ble rett og slett psykopat. han var voldelig og ekstremt sjalu. jeg gjorde alt for og endre det, for og få han til og ville vere med meg. men han knakk psykisk sammen for han ville men hele han hele livstilen hans var bedre uten meg. det er så vondt. jg eier ikke følelser for han mer men jg tenker på han av og til. hadde jeg bare vert sterkere. hadde jeg presset han mer ville han klart det. men jg ble selv så knekt av han. nå er jg lei av å vere den sterke å overtale. jeg er lei av å føle for andre, jeg er lykkelig for å vere alene å har det helt topp. men å gi noen klem klarer jeg ikke enda. jeg vet jeg ikke vil leve alene men det noen å stole på der ute. d tviler jeg så på.. Anonymous poster hash: 77d79...bc7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Jeg har vært i ett voldelig forhold selv, og jeg har ikke klart å finne en ny etter det pga jeg er redd for å bli sammen med en ny Anonymous poster hash: 1fb67...d72
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Det høres ut som at du (og #2) trenger hjelp tol å bearbeide det dere har vært igjennom...! Og det er ikke rart i det hele tatt etter de erfaringene dere har tatt med dere fra tidligere forhold og det dere har vært gjennom. Søk profesjonell hjelp! Bestill time hos legen og si at du trenger hjelp til å bearbeide disse vonde opplevelsene, og be om å bli henvist til noen. Det er en tung jobb å gjøre for dere, det vil kreve mye av dere, men det er verdt det!! Det går an å konme ut av dette som dere har opplevd med hevet hode og friskt mot! Og dere kan så absolutt finne den rette!! Ønsker dere lykke til! Det går an å komme seg gjennom dette! Anonymous poster hash: 9b47d...004
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 jeg føler ikke at jeg trenger å bearbeide dette med en proffesjonell, jeg vil ikke heller, jeg vil klare og komme meg videre, har det jo bra, men jeg synes det er litt vanskelig og ikke føle noe ovenfor andre mer. før var jeg ikke redd for noe, ukritisk rett og slett, nå ser jeg alt, jeg ser folketyper de er og jeg ser den virkelig verden, liksom. jeg føler ikke at det er noe negativt med det, endelig tenker jeg, men det er blitt ensomt, venner er borte, familie er ikke noe tess, det er bare meg og ungen. jeg vil heller ikke finne meg noen mann, for å bytte mann er som å bytte problem, så det vil jeg ikke unne meg selv igjen, noe dritt... men er det kanskje slik at det faktisk er ikke bare meg som ikke er skapt til og leve sammen med noen, at livet mitt er ment til og leves alene.ja det sitter jeg med en sterk følelse på. Anonymous poster hash: 77d79...bc7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 hvor traff du disse udugelige fyrene? jeg har vært i mange dårlige forhold, men aldri med narkiser, psykopater eller voldelige personer.. Anonymous poster hash: 44592...c3b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 jah det er et godt spørsmål, men det er tre forskjellige grunner til at jeg traff disse, de to første ble bare en del av livet da jeg ikke fikk dem ut, følte jeg måtte vere med dem.. for det va d de ville.. han siste vill jeg bli kjent med, ble kjent igjennom venner, han er i fra nabobygda, vi hadde alle odds med oss. han jobber og tjener bra, og så ut til og vere et lykketreff Anonymous poster hash: 77d79...bc7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Antagelig ikke. Anonymous poster hash: 5a3a4...8f2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Når du minst venter det så vil den rette dukke opp, tro meg. Har også vært i voldelig forhold, som jeg kom meg heldigvis unna ut av og møtte verdens beste mann. Så prøv å ikke tenk så mye på det, og plutselig vil han dukke opp. Anonymous poster hash: a460e...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå