*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/brydeg/artikkel.php?artid=10134615 Stakkars, stakkars menneske som fordi hun har fulgt drømmen sin og fått det til, skal bli hetset av drittkjerringer her inne. Som har det så forferdelig med seg selv, at de må gå ut å regelrett mobbe et menneske dere ikke kjenner. Og, med det sagt, så håper jeg den videosnutten åt dere opp innvendig. Og gjorde den ikke det, så er jeg forferdelig glad for at jeg ikke er en del av dere som mennesker.
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2013 Meanwhile in Norway... Jeg syns det er viktig. Jeg synes ikke det er noe verre at en dame her inne med hengepatter og dissemage blir mobbet, enn at hun som en veldig profilert artist blir hetset, av så vanvittig mange ganger fler personer enn noen her inne har opplevd. Det spiller ingen rolle om det er Olsen eller Hansen, handlingen er det samme, og den gjør meg kvalm. Meanwhile in Norway,,,, Really?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Er det mulig! Og du våger å snakke om forbilde....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 At hun blir hetset og mobbet er selvsagt hennes egen feil. Alle veit jo at det er mobbeofret sin feil og mobbeofret sine handlingen som gjør at de, akk så velfortjent, blir hetset og mobbet. Anonymous poster hash: e4a06...42a
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for.
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. OG : du er uten tvil en smule bitter ! GET OVER IT. Hun er vakker, og nydelig uansett hva du spyr ut her. Forbilde? Vær glad du er anonym nå, så ungene dine ikke en dag kan spore dette tilbake til deg, for det hadde vært et slag i trynet dems. Regner med denne responsen er det du vil gi de som mobber barna dine etter hvert også? -DET er forbildet sitt det. Så stolte de kommer til å være
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Er det mulig! Og du våger å snakke om forbilde.... Snakker om forbilde ja! Regner ikke med at det er noen fjortiser her som ser det jeg skriver, akkurat nå går jeg heller ikke inn for å være et forbilde for unge jenter! Tror du ikke hun er med på den kampanjen KUN for PR? Finnes det et mer PR kåt menneske i Norge? Hva har HUN gjort for å være et forbilde? Anonymous poster hash: 4271f...7b9
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Er det mulig! Og du våger å snakke om forbilde.... Snakker om forbilde ja! Regner ikke med at det er noen fjortiser her som ser det jeg skriver, akkurat nå går jeg heller ikke inn for å være et forbilde for unge jenter! Tror du ikke hun er med på den kampanjen KUN for PR? Finnes det et mer PR kåt menneske i Norge? Hva har HUN gjort for å være et forbilde? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Hun har i alle fall en vanvittig mye skjønnere utstråling enn det du besitter, du virker gjennomsyret av hat og bitterhet. Hva har hun IKKE gjort for å være et forbilde? Hun er da et menneske for svarte fanken, og om hun vil ligge med halve Norge og du ikke får deg noe, så la henne gjøre det, og skjerm heller ungene dine for det da. Det er hennes liv, og hun er ikke satt til denne jorden for å please deg, takk gud for det!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Ingen skal bli mobbet, men noen burde bare holde kjeft når det kommer til visse temaer,Det er flott at Tone er imot mobbing. Men på den andre siden,er hun for, å bruke kroppen sin for å komme seg en vei i bransjen.. Det er noen som rett og slett ikke burde PRØVE å komme frem som noe forbilde i det hele tatt. Anonymous poster hash: df865...aef
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. Å herregud! Drar du sjalusi-kortet på meg?! Hvor gammel er du? Jeg ler! Gubben min er 45, ikke 15, han kan jo alltids prøve seg på henne! Å sammenligne henne med Madonna, Beyonce ol er jo bare absurd!! De er jo artister! De kan synge! Tone kan fjåse og kle av seg..... hva annet er hun god på? Anonymous poster hash: 4271f...7b9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 Syns hun er et bra forbilde Hun er jo et levende eksempel på hvor utrolig viktig det er med solkrem. Anonymous poster hash: f8b09...7c4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. Herregud, hva får folk til å tro at ALLE synes Tone er så vanvittig vakker? Den der "føler du deg truet" eller "er du sjalu" blir for dum. Jeg synes absolutt synd i henne som ble mobbet, men hvorfor tror du at alle damene her inne ser jævlige ut bare fordi vi er mødre? Eller er det kanskje fordi de ikke liker Tone? Da MÅ de jo bare være stygge, eller hva? Tipper flesteparten av damene her inne er nydelige. Anonymous poster hash: 40f25...0d9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #15 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. OG : du er uten tvil en smule bitter ! GET OVER IT. Hun er vakker, og nydelig uansett hva du spyr ut her. Forbilde? Vær glad du er anonym nå, så ungene dine ikke en dag kan spore dette tilbake til deg, for det hadde vært et slag i trynet dems. Regner med denne responsen er det du vil gi de som mobber barna dine etter hvert også? -DET er forbildet sitt det. Så stolte de kommer til å være Dere som svarer her nå er så useriøse og svarer så mye dumt at jeg blir helt satt ut! Er jeg bitter fordi jeg mener hun er et elendig forbilde for unge jenter? Vil ungene mine bli mobbet fordi jeg mener hun er overhypet? Dere er så ulogiske at jeg vet ikke hva jeg skal svare en gang! Men du har rett i en ting: Hun er vakker... Thats it! Men det er det mange andre som er også, og mange av de har talent for musikk også, det mangler desverre hun... Anonymous poster hash: 4271f...7b9
Bustetroll Skrevet 28. august 2013 #16 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. Å herregud! Drar du sjalusi-kortet på meg?! Hvor gammel er du? Jeg ler! Gubben min er 45, ikke 15, han kan jo alltids prøve seg på henne! Å sammenligne henne med Madonna, Beyonce ol er jo bare absurd!! De er jo artister! De kan synge! Tone kan fjåse og kle av seg..... hva annet er hun god på? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 hoho beyonce er ingen artist Hun har aldri skrevet en låt, eller vært med på å lage en låt. hun er ingen artist, hun er en entertainer, samme med alle de andre.
Gjest Frøken Regine Skrevet 28. august 2013 #17 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Verken du eller jeg trenger å like de valgene hun tar. Vi trenger heller ikke respektere hennes valg, men å anerkjenne henne som et menneske med følelser, tanker, drømmer og håp er ikke mye forlangt. At man ikke liker handlingene gir ikke rett til å mobbe. Hun, som alle andre, er et menneske og som menneske fortjener hun like lite som andre å bli mobbet for de valgene hun tar. Vi tar alle ulike valg. Jeg ønsker ikke å bli hetset for mine valg. Vil du?
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #18 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. Å herregud! Drar du sjalusi-kortet på meg?! Hvor gammel er du? Jeg ler! Gubben min er 45, ikke 15, han kan jo alltids prøve seg på henne! Å sammenligne henne med Madonna, Beyonce ol er jo bare absurd!! De er jo artister! De kan synge! Tone kan fjåse og kle av seg..... hva annet er hun god på? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Tone liker jo litt eldre menn, så kanskje det ikke er så dumt. Ja jeg drar sjalusikortet. Er det virkelig slik at folk trur at folk velger å bli artister FOR å være et godt forbilde??? oh lord
Gjest Elliesmamma Skrevet 28. august 2013 #19 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Er det mulig! Og du våger å snakke om forbilde.... Snakker om forbilde ja! Regner ikke med at det er noen fjortiser her som ser det jeg skriver, akkurat nå går jeg heller ikke inn for å være et forbilde for unge jenter! Tror du ikke hun er med på den kampanjen KUN for PR? Finnes det et mer PR kåt menneske i Norge? Hva har HUN gjort for å være et forbilde? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Hun har i alle fall en vanvittig mye skjønnere utstråling enn det du besitter, du virker gjennomsyret av hat og bitterhet. Hva har hun IKKE gjort for å være et forbilde? Hun er da et menneske for svarte fanken, og om hun vil ligge med halve Norge og du ikke får deg noe, så la henne gjøre det, og skjerm heller ungene dine for det da. Det er hennes liv, og hun er ikke satt til denne jorden for å please deg, takk gud for det! Kjære sommerfrisk! Starter du en tråd som omhandler mobbing også synker du SÅ lavt?
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #20 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. Å herregud! Drar du sjalusi-kortet på meg?! Hvor gammel er du? Jeg ler! Gubben min er 45, ikke 15, han kan jo alltids prøve seg på henne! Å sammenligne henne med Madonna, Beyonce ol er jo bare absurd!! De er jo artister! De kan synge! Tone kan fjåse og kle av seg..... hva annet er hun god på? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 og forresten; Så du mener at disse menneskene ikke fokuserer på kropp? At de ikke selger utseendet sitt?? Really? Hvorfor står de ikke bare med skaut og kjole til under bakken , rett opp og ned og synger da? Hvorfor har Mariah Cary plutselig for noen år tilbake blitt så kroppsfiksert tror du? Hun som kun var vakker og skjør, men som nå viser så mye hun kan? Er det fordi det er kamp om beinet? Jeg synes det er utrolig stygt, alt du sier om et menneske du ikke kjenner.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #21 Skrevet 28. august 2013 Det som skremmer meg mest inne på dette forumet er at de fleste av dere som slenger dritt og mobber her inne er mødre eller kommende mødre. Hvordan forbilder er dere egentlig for barna deres i det virkelige liv? Jeg har kjent mobbing på kroppen i mange år, både psykisk og fysisk. Den psykiske var den verste.Og det tok mange år med behandlinger før jeg kunne klare å legge ting bak meg. Det og innse at jeg var verdt livet. Ja, for jeg var på "kanten av stupet" flere ganger. Her i huset er det null toleranse for mobbing! Det skremmer meg når voksne mennesker kan sitte å slenge dritt om Tone eller andre kjente på nettet bak en anonymknapp. Det sårer selv om man er kjendis også. Så skjerp dere, dere som skriver dritt. Finn på noe annet. Gå å gi barnet ditt en klem og håp på at det ALDRI blir utsatt for mobbing. For mobbing kan gi værre konsekvenser enn du aner. Anonymous poster hash: 0ee3f...c8f
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 28. august 2013 #22 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Er det mulig! Og du våger å snakke om forbilde.... Snakker om forbilde ja! Regner ikke med at det er noen fjortiser her som ser det jeg skriver, akkurat nå går jeg heller ikke inn for å være et forbilde for unge jenter!Tror du ikke hun er med på den kampanjen KUN for PR? Finnes det et mer PR kåt menneske i Norge? Hva har HUN gjort for å være et forbilde? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Nå er ikke jeg noen særlig ekspert på Tone Damli, men jeg vet da såpass at hun er en av svært få kvinnelige artister som klarer å livnære seg av musikken sin i et veldig mannsdominert miljø. At hun viser mer hud enn vi gamle kjerringer setter pris på, er hennes valg og ikke akkurat sjokkerende (dessverre) innen musikkbransjen. Dere er så veldig på at hun er så pr-kåt og gjør alt for å komme i media. Tror dere det er for gøy at VG har henne på nettavisen så ofte, eller kan det være fordi folk er interessert og en artikkel om henne gi mange klikk - og dermed penger i kassen for VG? Jeg leste nettopp at skriveriene da det ble kjent at forholdet med Hennie var over, fikk den nyheten flere klikk enn noen annen nyhetssak noen gang (i Norge selvsagt). Så samme hvor hardt dere prøver å overbevise dere selv om at hun bare er en linselus så taler fakta mot dere. Det er fakta at folk er interessert i å lese om henne. Hvorfor vet jeg ikke, men det kan jo ha noe med at hun 'lever drømmen'? Hun er ung, pen, rik og lever av det hun elsker å gjøre, så får gretne kjerringer på et barn og foreldreforum mene akkurat hva de vil om det - så lenge de holder seg for gode til å kaste dritt mot et menneske som aldri har gjort dem noe vondt. Såh - det var godt å få det ut mobbing provoserer meg - spesielt når det blir gjort av menneske man skulle tro visste bedre.
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #23 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. Herregud, hva får folk til å tro at ALLE synes Tone er så vanvittig vakker? Den der "føler du deg truet" eller "er du sjalu" blir for dum. Jeg synes absolutt synd i henne som ble mobbet, men hvorfor tror du at alle damene her inne ser jævlige ut bare fordi vi er mødre? Eller er det kanskje fordi de ikke liker Tone? Da MÅ de jo bare være stygge, eller hva? Tipper flesteparten av damene her inne er nydelige. Anonymous poster hash: 40f25...0d9 Ja flesteparten her inne er sikkert nydelige, men Tone derimot- GOD NO! - er det det du mener? Ser du selv hvor rart det ser ut?
*SommerFrisk* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #24 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Er det mulig! Og du våger å snakke om forbilde.... Snakker om forbilde ja! Regner ikke med at det er noen fjortiser her som ser det jeg skriver, akkurat nå går jeg heller ikke inn for å være et forbilde for unge jenter! Tror du ikke hun er med på den kampanjen KUN for PR? Finnes det et mer PR kåt menneske i Norge? Hva har HUN gjort for å være et forbilde? Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Hun har i alle fall en vanvittig mye skjønnere utstråling enn det du besitter, du virker gjennomsyret av hat og bitterhet. Hva har hun IKKE gjort for å være et forbilde? Hun er da et menneske for svarte fanken, og om hun vil ligge med halve Norge og du ikke får deg noe, så la henne gjøre det, og skjerm heller ungene dine for det da. Det er hennes liv, og hun er ikke satt til denne jorden for å please deg, takk gud for det! Kjære sommerfrisk! Starter du en tråd som omhandler mobbing også synker du SÅ lavt? Hvem definerer hva som er lavt? Er det deg kanskje? Og kunne du tenke deg å utdype litt mer? Det er ganske tafat og plumpe inn i en diskusjon, med dèt på agendaen.
Gjest Elliesmamma Skrevet 28. august 2013 #25 Skrevet 28. august 2013 Uff, ja hun har det fælt hun derre Tone! Syntes synd på henne jeg også, tenk å være voksen dame og måtte kle av seg for å selge plater da! Også så synd det var på henne da hun ble outet da det viste seg at hun hadde knullet rundt da hun var forlovet med Aksel Hennie! Stakkars jente! Flott forbilde for våre unge jenter den jenta der!!! Anonymous poster hash: 4271f...7b9 Med det språkbruket ditt, og den holdningen din så fremstår ikke du som et bedre forbilde akkurat. Hvorfor er det så mye verre at hun gjør det? Hun er jo så vanvittig mange ganger mer uskyldig enn Rihanna, Britney, Madonna, Beyonce osv osv. Og hvor mange ganger leser du (som åpenbart er oppslukt av kjendissladder) leser du skandaler om internasjonale artister? Føler du deg truet? Er det kjipt at mannen din syns at hu er vakker, er det nifst at hun er så nær, siden hun er herfra? Jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din, og det er jeg utrolig glad for. OG : du er uten tvil en smule bitter ! GET OVER IT. Hun er vakker, og nydelig uansett hva du spyr ut her. Forbilde? Vær glad du er anonym nå, så ungene dine ikke en dag kan spore dette tilbake til deg, for det hadde vært et slag i trynet dems. Regner med denne responsen er det du vil gi de som mobber barna dine etter hvert også? -DET er forbildet sitt det. Så stolte de kommer til å være Oi! Denne hadde jeg gått glipp av! Ikke nok med at du synker så lavt som du gjorde i det andre innlegget ditt, men her går du enda lengre ved å si at denne brukerens BARN vil bli mobbet! DU burde skamme deg som fremstiller deg som noe du tydeligvis ikke er! Det eneste du sitter igen med her er stempelet som Tones fan nr. 1! DU burde ALDRI snakke om mobbing igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå