Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Liker godt Escada. Men har fått duften for Lady Million Trenger noen tips på hva dere liker og kan anbefale. Skal handle på tax-free snart, og vil gjerne høre hva der ville kjøpt. Anonymous poster hash: f51d6...5a4
megmegmeg Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Ed hardy, hearts & daggers. Den er sååå god
LittLykkelig Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Ralph fra Ralph Lauren Grønn flaske. Jeg å! Elsker den! Liker også Cool water fra Davidoff
L'attente Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Roberto Cavalli Aqua 2013, kostet skjorten, men verdt hvert øre! Ellers den mørkerosa escada parfymen, husker ikke hva den het. Nyyydelig lukt!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Hugo boss woman:-) Anonymous poster hash: 0780c...ecd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Escentric molecules 01 Anonymous poster hash: 1774f...1d6
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 The beat og Cerruti 1881
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Amor Amor Anonymous poster hash: 9ef4f...a2d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Parfyme lukter ALT for sterkt!! heldigvis bruker ikke mannen min det heller. Tror jeg må ha en veldig sensitiv nese... Anonymous poster hash: 4ffed...3c1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 chanel chance Anonymous poster hash: 9847c...10c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 D&C light blue Anonymous poster hash: a5f51...498
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #16 Skrevet 28. august 2013 Ralph Lauren Romance og Armani Diamonds Anonymous poster hash: 21330...552
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #17 Skrevet 28. august 2013 Marc Jacobs Daisy Anonymous poster hash: d7fc2...a62
Gidder ikke! Skrevet 28. august 2013 #21 Skrevet 28. august 2013 Jeg leter og leter og leter og leter etter en ny parfyme jeg kan kjøpe, men finner INGEN jeg virkelig liker! At det skal være så vanskelig :S Men jeg elsker Ralph Lauren "Romance", så det er visst den jeg er stucked med Jadore er grei nok, har også funnet en fra DKNY som var ganske god, men finner den jo ikke igjen. Tror jeg må begynne å gå innom parfymeriet daglig og prøve nye, det må da finnes flere der ute for meg, hehe.
trinity89 Skrevet 28. august 2013 #22 Skrevet 28. august 2013 Dolce & Gabanna 3 L'Imperatrice Så god!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #23 Skrevet 28. august 2013 For tiden er det SeeBy fra Chloé, ellers Coco Mademoiselle. Anonymous poster hash: c8866...e60
Line-mamma til to herlige Skrevet 28. august 2013 #25 Skrevet 28. august 2013 Flora by Gucci- gorgeous garden <3 vært innom så ufattelig mange, men aldri funnet min duft. fikk denne av mannen da han følte den var så meg:) å vært hekta siden .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå