Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #26 Skrevet 29. august 2013 Blæ... Har kommet bittelitt rødt og bittelitt brunt de siste dagene. Det røde var tynt og som om jeg hadde skåret meg på noe; lignet altså ikke på mens. Var noen dråper med det og så har det kommet brunt etter dette. Ikke vondt. Fortsatt gravid-symptomer. Er i uke 7. Er det noen sjans i havet for at dette går bra? Anonymous poster hash: dc44a...e13 Jepp, i to svangerskap! Anonymous poster hash: c25c8...aef
nagini Skrevet 29. august 2013 #27 Skrevet 29. august 2013 Ja, jeg blødde litt i første trimester. Vanlig blod, ikke mensaktig eller noe sånt. En del mer enn noen dråper, men ikke sånn at det var et farlig blodtap. Var på ul, fant en blødning i livmoren, fikk treningsforbud hele svangerskapet, og har termin nå til helgen, så selv om det har vært et grusomt kjedelig svangerskap (fordi jeg har måttet holde meg i ro) har det jo gått helt fint
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #28 Skrevet 29. august 2013 Har blødd ialle mine svangerskap, men alt har gått bra hver gang Anonymous poster hash: d5c23...25a
energibomba Skrevet 29. august 2013 #29 Skrevet 29. august 2013 Så godt å høre)) jeg er 7 uker og blødde litt i går og litt i dag., men fikk ikke ul før uke 12 sa de...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #30 Skrevet 29. august 2013 De fleste som blør bittelitt aborterer ikke.Vet ikke dere som prøver å få barn noen ting??? Anonymous poster hash: 91a09...e74 Det er ikke alle som er altvitende vettu som veldig mange gir seg ut til å være. Nei, alle vet ikke alt, jeg er førstegangs og har ikke så mye som lest NOEN ting før jeg ble gravid, hvorfor? Jo fordi jeg ville ikke, jeg vil selv oppleve, legge merke til ting osv. Jeg vil det skal være nytt, men er det noe som skjer, så såklart vil jeg forhøre meg. Til deg med innlegget, jeg blødde litt, men litt ekstra den perioden hvor jeg skulle ha mensen, fikk også ekstreme mennsmerter. Men så lenge det kun var når jeg tørket meg, kunne jeg roe meg sa legen. Anonymous poster hash: a2819...bbd
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #31 Skrevet 29. august 2013 Blødde 2 store "mensdoser" i uke 6. Men bebisen var like hel;) Skal sies at jeg dro til lege og tok ul. Var godt å få livet bekreftet. Men fikk også beskjed om at det var veldig vanlig. Som du også ser av svarene du har fått;) Anonymous poster hash: 01a40...f36
kiki1980 Skrevet 29. august 2013 #32 Skrevet 29. august 2013 Ja! Blødde hele, begge to svangerskap! Veldig stressende!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #33 Skrevet 29. august 2013 Liten blødning uke 9, liten blødning over flere dager i uke 12 og styrtblødning i uke 15 og uke 19, blødde uten stopp i ca fire uker begge gangene. I uke 15 fikk jeg beskjed om at jeg hadde abortert og måtte legges inn på sykehuset for å sjekke om jeg trengte en utskrapning. Men på UL fant de et bankende hjerte, og jenta mi er 5 mnd nå. Har aldri funnet årsaken. Anonymous poster hash: 82adb...5b6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #34 Skrevet 29. august 2013 Blødde mye 3 ganger, 2 ganger i 1tri og en i 2tri. Barnet overlevde og kom ut perfekt ;-) Anonymous poster hash: 5e3db...6db
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #35 Skrevet 29. august 2013 Så godt å høre. Har virkelig roet seg her nå. Fortsatt ikke vondt og føler meg gravid. Lurer på om det kan ha vært et kar som sprakk siden det var så lyserødt og tynt, det første. Satser på at den holder seg der inne. UL neste fredag... Takk for alle svar! HI Anonymous poster hash: dc44a...e13
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #36 Skrevet 29. august 2013 Jeg hadde daglige småblødninger fra uke 3 til uke 13...avtok heldigvis og var helt borte i uke 16. Kjempeskummelt og legene visste ikke hvorfor, men jeg fikk god oppfølging med 3 ekstra ultralyder. Nå ligger det ei helt frisk og fin lita frøken i lekegrinda på noen måneder Lykke til! Anonymous poster hash: bbd57...1b0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #37 Skrevet 31. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: dc44a...e13
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #38 Skrevet 31. august 2013 Blødde i uke 11. Stod på jobben og det bare fosset blod mellom beina mine. Trudde det værste skulle skje, men idag har jjeg en nydelig gutt på 11 måneder Var ikke noen forklaring på blodet, men de regnet med at en god del blodkar sprak... Ufarlig Anonymous poster hash: 1843a...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå