Gå til innhold

Noen som har blødd i 1.tri som ikke aborterte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæ... Har kommet bittelitt rødt og bittelitt brunt de siste dagene. Det røde var tynt og som om jeg hadde skåret meg på noe; lignet altså ikke på mens. Var noen dråper med det og så har det kommet brunt etter dette. Ikke vondt. Fortsatt gravid-symptomer. Er i uke 7. Er det noen sjans i havet for at dette går bra?

Anonymous poster hash: dc44a...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste som blør bittelitt aborterer ikke.

Vet ikke dere som prøver å få barn noen ting???

Anonymous poster hash: 91a09...e74
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg blødde litt hver dag omtrent frem til uke 15. Gikk fint :)

Skrevet

Jeg hadde også en liten blødning i første trimester. Det var en dag jeg hadde hatt veldig mye å gjøre. Er fremdeles gravid og alt står bra til med babyen:)

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det bare er et sprukket kar:-)

Anonymous poster hash: 47ee8...f1d

Skrevet

Jeg hadde to små blødninger, i uke 7 og 9. Gikk helt fint, har ti dager til termin. Ble jeg hysterisk??? GJETT OM! Hos meg var årsaken stor muskelknute i livmorveggen. Man kan blø av hundre ulike grunner og oftest er det heldigvis ufarlig. Med mindre man leser om det her inne da, da mister jo "alle"...

Skrevet

Ja:) Jeg blødde som deg, littegrann i uke 7, så fikk jeg litt brunlig utflod som varte i nesten 3 uker. Men barnet var helt frisk og er nå ei nydelig jente på 2,5 år :D

Anonymous poster hash: f4919...98c

Skrevet

Jeg blødde litt i uke 8, og gutten er nå 2 år :)

Anonymous poster hash: 3b012...d40

Skrevet

Hadde blødning 4 ganger i 1. tri. Og i dag spreller en liten frøken på 21 uker i magen :-)

Skrevet

Blødde ganske mye første gangen og litt andre gangen også. Gikk bra allikevel.

Anonymous poster hash: b7ecd...888

Skrevet

Jeg blødde litt i uken 7 eller 8 (husker ikke helt). Gikk bra, var bare èn dag. Nå er jeg i uken 36 :)

Skrevet

Blødde litt i uke 9, og gikk helt fint. Har hørt at det er pga slimhinnene når livmoren utvider seg :)

Anonymous poster hash: cc4e8...565
Skrevet

De fleste som blør litt i 1. tri går det strålende med, selv om man ofte blir veldig bekymret.

Selv har jeg vært gravid totalt 5 ganger. Har blødd i 1. trimester i fire av svangerskapene. Har tre barn :)

Skrevet

Med forrige blødde jeg litt ved to anledninger, uke 6 og uke 12. Frisk og fin gutt født i uke 42! Denne gangen har jeg blødd fra uke 5-7, flere dager i strekk. Er fortsatt ikke så langt på vei, så vet jo ikke om det går bra, men uke 9 så jeg et bankende hjerte, legen anslo da 95% sannsynlighet for at det skal gå bra. Årsaken til blodet er en blodansamling i livmoren. Hun kunne ikke si sikkert hva det kom av, men sa at deler av livmoren ikke alltid har "skjønt" at den er gravid, og derfor blør litt likevel, til tross for at man er gravid :)

Anonymous poster hash: 2810c...76a
Skrevet

De fleste som blør bittelitt aborterer ikke.

Vet ikke dere som prøver å få barn noen ting???

Anonymous poster hash: 91a09...e74

Sjarmerende!

Anonymous poster hash: e1e89...bde

Skrevet

Ja, fire ganger.

Har fire barn og aldri abortert, blødde litt i alle svangerskapene, er ikke det veldig vanlig da?

Anonymous poster hash: 5470d...c07
Skrevet (endret)

Styrtblødde hver dag fra uke 7 til uke 13 grunnet et hematom inne i livmoren...ikke gøy. Det var både friskt, brunt og klumpete blod om hver andre (sorry detaljene), men ingen smerter. Ble tett fulgt opp av lege med UL hver uke, og mini klorte seg fast. Hun er 1år i dag:)

Endret av Stella&My(snart 4?)
Skrevet

Blæ... Har kommet bittelitt rødt og bittelitt brunt de siste dagene. Det røde var tynt og som om jeg hadde skåret meg på noe; lignet altså ikke på mens. Var noen dråper med det og så har det kommet brunt etter dette. Ikke vondt. Fortsatt gravid-symptomer. Er i uke 7. Er det noen sjans i havet for at dette går bra?

Jeg blodde litt i uke 7, da blødde jeg ut en tvilling. Ifølge legen starter ca 50% av alle graviditeter som tvillinger. 

Så den døde tvillingen på ul i uke 7, da spurte hun om jeg hadde blødd noe. Neste dag blødde jeg litt, og skjønte at det var tvillingen jeg blødde ut

Skrevet

Jeg blødde i uke 4 tror jeg det var,

Og det gikk helt fint, fikk en skjønn jente

Anonymous poster hash: 9604c...7e8

Skrevet

Tusen takk for så mange positive svar. I denne situasjonen hjelper det virkelig å høre at det har gått bra for andre. Ikke noe nytt i løpet av dagen. Virker som om blødningen har stoppet opp for det har nesten ikke kommet noe i dag. Ikke vondt. Fortsatt ømme bryster. Jeg håper på det beste.

HI

Skrevet

Blødd uke 10, 15, 17, 23, 25 (flere dager) -noen ganger svakt oransje andre ganger klumper av koagulert blod :-/ er i uke 26 snart og fortsatt liv ... Skummelt . Aldri funnet ut hva årsaken er -men alt ser "normalt ut"

Så d kan gå bra ja :)

Anonymous poster hash: 6aa73...619

Skrevet

Og jeg har forresten som regel mensmurringer samtidig også !! (Forrige anonym )

Anonymous poster hash: 6aa73...619

Skrevet

Du er gravid og alt går bra. 35% av gravide blør ufarlige småblødninger. Ved kramper, smerter og mye blod skal du bli redd. Litt blod og brun utflod er helt ufarlig.

Anonymous poster hash: 19b22...8b7

Skrevet

Blødde litt i uke 6/7, ny styrtblødning i uke 10.....viste seg å være tvillinger:) :) Det er viss ganske vanlig i tvillingsvangerskap!! Sitter nå med to nydelige jenter på syv mnd :) :)

Anonymous poster hash: 2f813...eab

Skrevet

I første blødde jeg tre-fire ganger fra uke 8-14, alt gikk bra :) Var nervøs og usikker, men hadde ein flott lege som tok seg tid til å følge opp og sjekke,

Denne gangen blødde flere ganger i uka hver uke fra uke 5 til 12. Magesmerter og var ulikt forrige gang, så var nervøs denne gangen og. Var til legen i uke 7 for en sykmelding, og da sa ho at så lenge man fortsatt er kvalm og har symptomer, så er det i orden. Og det gikk bra, er iallefall fullt liv der nå i uke 18.

Skrevet

Jeg blødde i uke 6-7 med førstemann. Hadde mye blod og det var slimete. Ble henvist til sjukehuset dagen etterpå og der fant de fortsatt et foster. Nå er han 4 år gammel:)

Anonymous poster hash: 0b21e...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...