Gå til innhold

Greit og hente tidlig i bhg på fredager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på to år som begynte i bhg nå i august. Han blir levert i hall 8 tiden før pappaen starter på jobb, jeg starter kl 7. Men jeg jobber bare 50%, men hver dag så jeg jobber fra 7.00-11.00 hver dag, gutten er i bhg til etter frukt rundt 14.15 før jeg henter han. Men jeg synes jo det er litt leit at han skal være i bhg så lenge selv om jeg er kommet hjem, men skjønner jo at gutten går glipp av masse om han skal bli hentet når jeg er ferdig på jobb, hver dag. ;) men da lurer jeg på om det er "greit" og hente gutten tidlig på fredager, dvs rundt 11.30 når de er ferdig med lunsj og før de skal sove, slik at han kan få tidlig helg sammen med meg, eller blir det bare rart..?

Setter stor pris på innspill! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente på 2 år startet også nå i Aug- og jeg henter henne tidlig på fredager- synes ikke det er rart i det hele tatt jeg ;) Det kan være greit å avtale med bhg selvfølgelig- men så lenge man ikke kommer midt oppi måltid e.l så er det vel uproblematisk vil jeg tro. Kos deg med helg sammen med gutten din du ..det er jo en kjempefin mulighet tenker jeg :-)

Skrevet

Er bare positivt og bra :) Men kanskje greit å gi beskjed, at faren sier når han levere at idag kommer mamma og henter tidlig før lunch/etter lunch :)

Skrevet

Vi har alltid hentet vesla så tidlig detblar seg gjøre. Men fra 10 til 14 er det som regel obligatorisk, ihvertfall har det vært slik i våre barnhager. Det er da barna gjør aktiviteter de har lag opp for dagen. Men har alltid levert ti og hentet to når vi har hatt mulighet til det, for det blir ofte veldig lange dager for ungene om de skal være fra halv åtte til halv fem!

Skrevet

Spør barnehagen! Dersom de vanligvis ikke er på tur e.l. og synes det er helt i orden, så er det jo bare flott!

• 5 uker senere...
Skrevet

Går glipp av mye ved å bli hentet tidlig??? Ved å være i bhg går han jo glipp av tid med mamman sin! Barnehage er positivt for barna, JA, men synes foreldre så ofte glemmer at DE er også viktigere i barnas liv og for deres utvikling. KLART du skal hente barnet ditt tidligere på fredager :-)

Skrevet

Går glipp av mye? Det tviler jeg på ;) Det er mye bedre å få være med mammaen sin! :)

Hent tidligere du! Det er godt for ham :)

Skrevet

Jeg ville absolutt hentet tidlig!! Jeg har jobbet i bhg og en går ikke glipp av noe på en fredags ettermiddag. Da er det bare masse slitne barn og voksne som venter på å få ta helg. Du kan jo gi beskjed til bhg om at dersom de skal noe spesielt kan de si ifra så han kan få det med seg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...