Gå til innhold

Har noen av dere opplevd noe flaut i det siste? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å sovne i tannlegestolen sist jeg var hos tannlegen. Han måtte vekke meg og spurte pent om jeg ikke kunne være så snill og holde meg våken til han var ferdig ..

Flaut .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også sovnet hos tannlegen. Ellers har jeg bødd ut sengen på et ONS hos en mann jeg ble med hjem. Flaut da jeg våknet dagen etter og sengen var blodig.. Jeg hadde fått mensen, men han spurte om jeg var jomfru siden det var så mye blod..

Anonymous poster hash: 1dc2f...bb2
Skrevet

Haha! Tror jeg nesten bare hadde sagt jeg var jomfru også reist!

En bekjent av meg glemte å hente gutten sin på skolen for noen dager siden. Hun syns det var rimelig flaut da de ringte. Walk of shame over skolegården.

Anonymous poster hash: 19b29...6e8

Skrevet

Jeg har akkurat fått en ny tannlege. Han er ung og ufattelig søt. Så søt at jeg faktisk blir helt fjollete.

Skulle sjekke om alt sto bra til, og jeg ville gjerne spørre om noe, selv om jeg hadde alt mulig i munnen. Så jeg klarer å spytte på han i steden  :unsure:

Han bare lo og sa at det ikke var første gang, og at han hadde munnbind så det var bare å spytte i vei. Han prøvde jo å få meg til å føle meg bedre, og jeg begynte faktisk å le. Og endte latteren med et skikkelig snork.

Flott...  -_-

Skrevet

Jeg har akkurat fått en ny tannlege. Han er ung og ufattelig søt. Så søt at jeg faktisk blir helt fjollete.

Skulle sjekke om alt sto bra til, og jeg ville gjerne spørre om noe, selv om jeg hadde alt mulig i munnen. Så jeg klarer å spytte på han i steden  :unsure:

Han bare lo og sa at det ikke var første gang, og at han hadde munnbind så det var bare å spytte i vei. Han prøvde jo å få meg til å føle meg bedre, og jeg begynte faktisk å le. Og endte latteren med et skikkelig snork.

Flott...  -_-

Haha :D Kjenner til det der snorket... Hos meg kommer det alltid når det ikke bør komme, men når den kunne kommet (når jeg er alene hjemme) kommer den aldri. 

Skrevet

Sovnet fra å hente storesøster 2 ganger på 1 dag sist uke. Riktignok måtte hun bare vente 5 - 10 min, men flaut å fortelle henne hvorfor.

Og så er jeg rimelig flau over at jeg har brukt et par år + på å gå ned nesten 30 kilo, for å bruke under 6 mnd på å legge på meg litt over 20 kilo! :o  Er så flau at jeg håper jeg ikke treffer noen jeg kjenner før jeg har gått ned 10 kilo i alle fall..

Skrevet

Flott...  -_-

Haha :D Kjenner til det der snorket... Hos meg kommer det alltid når det ikke bør komme, men når den kunne kommet (når jeg er alene hjemme) kommer den aldri. 

Haha! Ja! Ikke sant? Skjer aldri ellers. men selvfølgelig DA!

Samme med svelging. Svelger alltid vann HØYT om det er noen kjekke i nærheten, lydløst alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...