Gå til innhold

Hva er det rareste komplimentet du noen sinne har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noe som ikke kom ut helt rett, eller bare en rar ting å kommentere.

Selv fikk jeg høre en gang "Du har så syyykt fine øyebryn!". Haha hva skal man med det liksom :D

Anonymous poster hash: 492ce...95c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har utrolig flott bekken. Sagt av legen etter røntgen. Jo takk. Det kommer jeg langt med her i livet.

Anonymous poster hash: 7de18...770

Skrevet

Du er så maskulin på innsiden, men så feminin på utsiden. Sagt av min herlige mann mens jeg sto der med hevede øyenbryn.

Skrevet

Tannlegen min sto lenge å studerte bilde av tennene mine mens han sier at jeg har den fineste emaljen han noen gang har sett. :P

Skrevet (endret)

Mente ikke å være anonym. Hehe.

Mannen min sa første gang vi møttes: "Du ser skikkelig gjennomsnittlig ut!". Atte hva? Han mener enda at det er tidenes kompliment. Egentlig er det et under at vi enda er sammen :) (det var han som kommenterte øyebryna mine også)

HI

Endret av Bananahammock
Skrevet

Det var egentlig ikke rart, men veldig søtt. Jeg var defintivt ikke av typen "superslank mum-to-be med en ørliten kul på magen, only" da jeg gikk gravid sist, jeg vagget som en pingvin, og hadde kynnere av en annen verden som gjorde at jeg hev etter pusten etter en fem-seks steg. Likevel kommenterer en av de mannlige seniorene på jobb at han var så imponert over hvor lett og grasiøst jeg beveget meg rundt i gangene... ^_^

Anonymous poster hash: c37ac...9cd
Skrevet

Mannen min mener jeg gir verdens beste blow job .

Anonymous poster hash: 1f272...f8a
Skrevet

Hadde en one night stand en gang, som presterte å si "jaja... du har jævli fine pupper da" når vi stod opp dagen etter. Haha, wtf liksom? Kunne liksågodt spart seg det "komplimentet" spør du meg!!

Anonymous poster hash: 0f2a2...7f8

Skrevet

Jeg fikk innvendig ultralyd i tenårene, fordi jeg hadde kraftige magesmerter. Da sa legen "Her var det en tom, men veldig flott og romslig livmor. Her skal det bli godt å bo for noen en dag." :D

Skrevet

"Du kunne vært riktig pen du, hadde det ikke vært for de spisse knærne og den skjeve nesen." Sagt av en eller annen fyr som prøvde å sjekke meg opp i min ungdom.

PS. Han hadde ikke hell med sjekkeforsøket sitt...

Skrevet

Var på helsesjekk hos bedriftslegen, og fikk beskjed om at jeg har de mest perfekte øregangene hun noengang hadde sett. De burde vært avbildet i læreboken.

....Eh Jotakk.

Skrevet

" Du er en sånn som kler støgge klær!" :lol:  Sagt med all verdens kjærlighet av min beste venninne..

Skrevet

"Du har så fine farger"! Det sa min eks til meg. I ettertid har han sagt at han tenkte på det lange rødbrune håret mitt, de grønne øynene mine, porselenshuden min, farger på vipper og bryn osv. Sært, men veldig fint egentlig :) Komplimeter utenom det vanlige tar jeg mere til meg. De betyr litt mere på en måte. :)

Anonymous poster hash: 295cb...513
Skrevet

"Her var det fint " sagt av fastlegen på gynokologisk undersøkelse..... Ehm akward moment.

Anonymous poster hash: 698a5...f0a

Skrevet

Var ei litt eldre fin frue som jeg gav plassen min til en gang det var fult på bussen..

Hun var så takknemlig da hun skulle gå av på sin plass og sa til meg høyt så alle på bussen hørte..;

"SÅ fint hår du har, farven ser helt ekte ut.."

Jeg stirret på henne med undring og svarte; "Men..farven ER ekte".. (noe som sant var)

Hun så på meg og lo mens hun gikk ut av bussen og sa..."ha ha ha..ja sikkert"..

Resten av de som satt på bussen kunne ikke unngå å høre det damen sa og begynte ¨å le...kunne ikke annet enn å begynne å le selv..

Skrevet

Var leder på en leir for barn ungdom. Etter noen dager kom det impulsivt fra en av dem - "Du er liksom ikke helt voksen du! Jeg mener du er like strenge som de andre altså, men... " og så gikk det visst litt i stå.

Jeg tok det som ett tegn på at jeg hadde nådd målet mitt om å behandle dem som hele mennesker og ikke halve voksne!

Anonymous poster hash: 5d359...9f2
Skrevet

"Du ser ut som du liker å bli tatt hardt!"

Skulle visstnok være et kompliment, men jeg skjønner enda ikke hva han mente (ble ikke noe på han).

Anonymous poster hash: 0e606...540
Skrevet

Bestemora til fettrene mine mente at jeg hadde så voksne knær?? Det var ment som et kompliment fra en småsenil dame, til en litt kjeitete 15åring.

Skrevet

"Du er den mest heterofile personen jeg kjenner" sagt av min humoristiske mor da jeg var 18 og hadde altfor bra draget på gutta;)

Anonymous poster hash: 44447...033

Skrevet

Var på byen i Tønsberg for flere år siden. Stod i baren og snakket med en hyggelig fyr, og han hadde virkelig finslipt sjekkereplikken for kvelden....."du er så pen, ligner på Steven Tyler....."

Regner meg som en helt gjennomsnittlig pen jente/ dame, men skjønner det må revurderes :/

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Du har så pene tær.

Sagt av min gode mann som ikke akkurat strør om seg meg komplimenter - så da tenker jeg at de nok er skikkelig fine :D

Skrevet

1. At jeg har kjempeflott livmor

2. En gang fra en eks: oi, sminke gjør jammen underverker ... :D

Skrevet

Vel, det høres neppe ut som et kompliment - men det var det. Jeg har aldri vært noen sylfide, men jeg er veldig jevnt overvektig.

I en samtale om merkelige kroppsfasonger sa en av mine kollegaer til meg "det som er så flott med deg er at du er like feit både oppe og nede".

Jo, takk for den du.... (Har flira mye av det etterpå, og han ble veldig lei seg fordi det hørtes så stygt ut, det var ikke sånn ment)

Anonymous poster hash: 82261...c28

Skrevet

Gutt: "Jeg kan aldri se om du er glad, trist, sint eller likegyldig."
Meg: "Ok?"
Gutt: "Men det er det som er så fantastisk med deg, du er så mystisk"
Meg: "Takk?"
Gutt: "Er du glad nå?"

Skrevet

Øi... Fin rumpe!!

Sagt av en dude på byen da jeg gikk forbi...

Anonymous poster hash: 36a29...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...