Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg skal i utgangspunktet ha permisjon uten lønn med min sønn, men har oppstått en situasjon som gjør at jeg "bør" finne dagmamma og begynne å jobbe. Finner lite info på nett. Men fant en barnepark som er registrert under barnepark/dagmamma. Hvordan søker man? Samme regler som bhg? Eller kan man bare dra å snakke med de? Anonymous poster hash: b5ed4...363
Gjest sussie77 Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 En barnepark kan du bare ringe til. Vet at de ofte sliter med å få nok barn inn, så de blir nok bare glade om du ringer de. Og du får nok garantert plass
Gjest sussie77 Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Men husk at en barnepark har oppe fra 10 -14 Og ikke alle tar inn 1 åringer.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 En barnepark kan du bare ringe til. Vet at de ofte sliter med å få nok barn inn, så de blir nok bare glade om du ringer de. Og du får nok garantert plass Åh nå ble jeg glad Vet du hva det koster? Fastpris eøler varierer det? Får man kontantstøtte med barn i barnepark? Anonymous poster hash: b5ed4...363
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Men husk at en barnepark har oppe fra 10 -14 Og ikke alle tar inn 1 åringer. Aha... Får ringe å spørre men dagmamma har vel barna lengre enn 4 timer ? Får evt lete videre om barnepark ikke blir løsningen Anonymous poster hash: b5ed4...363
Gjest sussie77 Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Men husk at en barnepark har oppe fra 10 -14 Og ikke alle tar inn 1 åringer. Aha... Får ringe å spørre men dagmamma har vel barna lengre enn 4 timer ? Får evt lete videre om barnepark ikke blir løsningen Anonymous poster hash: b5ed4...363 Barnepark og dagmamma er egentlig veldig forskjellig. Men har sett at det står sånn, og det er fordi barnepark ikke er en barnehage. Om du skjønner hva jeg mener. Derfor får man også kontantstøtte selv om man har barn i barnepark.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Men husk at en barnepark har oppe fra 10 -14 Og ikke alle tar inn 1 åringer.Aha... Får ringe å spørre men dagmamma har vel barna lengre enn 4 timer ? Får evt lete videre om barnepark ikke blir løsningen Anonymous poster hash: b5ed4...363 Barnepark og dagmamma er egentlig veldig forskjellig. Men har sett at det står sånn, og det er fordi barnepark ikke er en barnehage. Om du skjønner hva jeg mener. Derfor får man også kontantstøtte selv om man har barn i barnepark. Skjønner. Takk for hjelpen ! Anonymous poster hash: b5ed4...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå