Gå til innhold

Ang dagmamma/barnepark, se hit vær så snill :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i utgangspunktet ha permisjon uten lønn med min sønn, men har oppstått en situasjon som gjør at jeg "bør" finne dagmamma og begynne å jobbe.

Finner lite info på nett. Men fant en barnepark som er registrert under barnepark/dagmamma.

Hvordan søker man? Samme regler som bhg? Eller kan man bare dra å snakke med de?

Anonymous poster hash: b5ed4...363

Videoannonse
Annonse
Gjest sussie77
Skrevet

En barnepark kan du bare ringe til. :) Vet at de ofte sliter med å få nok barn inn, så de blir nok bare glade om du ringer de. Og du får nok garantert plass :)

Gjest sussie77
Skrevet

Men husk at en barnepark har oppe fra 10 -14 Og ikke alle tar inn 1 åringer. 

Skrevet

En barnepark kan du bare ringe til. :) Vet at de ofte sliter med å få nok barn inn, så de blir nok bare glade om du ringer de. Og du får nok garantert plass :)

Åh :) nå ble jeg glad :D

Vet du hva det koster? Fastpris eøler varierer det? Får man kontantstøtte med barn i barnepark?

Skrevet

Aha... Får ringe å spørre :) men dagmamma har vel barna lengre enn 4 timer ? Får evt lete videre om barnepark ikke blir løsningen :)

Gjest sussie77
Skrevet

Aha... Får ringe å spørre :) men dagmamma har vel barna lengre enn 4 timer ? Får evt lete videre om barnepark ikke blir løsningen :)

Barnepark og dagmamma er egentlig veldig forskjellig. Men har sett at det står sånn, og det er fordi barnepark ikke er en barnehage. Om du skjønner hva jeg mener. :) Derfor får man også kontantstøtte selv om man har barn i barnepark. :)

Skrevet

Barnepark og dagmamma er egentlig veldig forskjellig. Men har sett at det står sånn, og det er fordi barnepark ikke er en barnehage. Om du skjønner hva jeg mener. :) Derfor får man også kontantstøtte selv om man har barn i barnepark. :)

Skjønner. Takk for hjelpen ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...