Gå til innhold

Noen som begynner å bli fødeklare ?


Rediken

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere damer? Begynner dere å bli klar for fødsel?

 

Jeg begynner virkelig å glede meg til å få det hele overstått og er mildt sagt lei nå, jeg overanalyserer hver minste kynner i håp om at det er noe på gang. (til tross for det er noen uker igjen til termin)

Jeg er kjempe spent på hvordan fødselen blir og ikke minst hvordan den starter! Vi går jaggu det en spennende tid i møte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 uke til termin og null tegn! Er veldig fødeklar nå.. Sliter med dårlig samvittighet ovenfor 3åringen, da jeg ikke orker å gjøre så mye om dagen.. Har vært nervøs for fødsel fordi jeg venter et stort barn igjen, men nå gleder jeg meg bare til å få det overstått! Jeg klarte det jo sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli klar!! :) Har riktignok noen uker igjen(23/9)men jammen er magen blitt stor og jeg synes det er vanskelig å få noen ordentlig søvn på natten :( :( i tillegg er begge nervene i klem i hendene pga av alt vannet i kroppen, og anklene mine.....haha, ja de er et kapittel for seg selv :(

Huff dette ble litt sytete, men er som sagt mer enn klar for å se lille snuppa vår nå ;)

Hentet den splitter nye Emmaljunga vognen jeg bestilte for leeeenge siden igår også, så nå er absolutt alt klart til hun kommer <3 :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å lese framover nå   :)  Kjenner meg så godt igjen  Rediken , når du skriver om å overanalysere... Hadde jeg fått en 10'er hvor hver gang jeg tenkte at "nå begynner det"  hadde jeg hatt en god bankbok nå. Har selv 7 dager til termin, gikk 2 dager over med guttungen så blir spennende. 

 

Er så klar som jeg kan få blitt, syns bærta i magen ikke er helt enig  :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. berre 14 dager igjen til termin nå :) Har vært sykemeldt siden juli, så har blir litt kjedelige dager... så med andre ord er SPENN KLAR! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar, men trenger litt mer tid på alt jeg skal gjøre hjemme først... Passe lei av å være gravid!

 

Prøver å si til meg selv at jeg ikke føder før termin, må settes igang osv, men begynner å håpe at det skal gå av seg selv denne gangen. Ultralydtermin er 16. så håper det skjer noe rundt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 dager til termin i dag, så er jo på papiret fødeklar. Og for all del: jeg tar gjerne fødsel når det skal være! Men jeg er overbevist om at jeg kommer til å gå over termin, og merker at jeg teller ned til termindatoen som en dato der jeg endelig kan begynne å _vente_, ikke som en dato der det (senest) skal starte fødsel... ;)

Har ellers nok å gjøre om dagene, så jeg rekker egentlig ikke kjede meg enda, selv om jeg synes det er ganske tungt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeldig klar. Trodde jeg hadde lest meg opp på det som var av plager og slikt, men hadde ikke fått med meg at ødem/vann i kroppen skulle være så VONDT! Ellers så går dagene sakte men sikkert :)

 

Har ul-termin 16 september, men tenker som tre.barn.til.høsten! at jeg kommer til å gå over termin, så jeg kan bare smøre meg med tålmodighet enn så lenge.  Kjenner ingen kynnere eller nedpress eller lignende enda :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på kroppen at den er klar nå ja :) meeeen har enda endel som må gjøres her hjemme før fødsel.. alt er ett ork om dagen..så ikke så lett å få gjort alt jeg skal/bør gjøre.. kjenner at det sliter litt.. :/ men får gjøre det beste utav det nå mens man venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så klar at jeg holder på å sprekke  :D

Er 1 dag på overtid. Altså termin var 2.sep.....

 

Opplever kynnere, nedpress så å si hver gang jeg reiser meg opp. Samt stikkinger nede i "det hellige" Auuu...

 

Veldig spendt på å høre hvordan det går med dere damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Jeg er så klar som jeg kan bli. Ikke utålmodig enda, men veldig klar. Termin 13. Fikk modningsakupunktur tidligere ikveld, og samtidig sjekket åpningen nedentil, og jeg er nå oppe i 5 cm åpning. Er visst vanlig for flergangsfødende. Men tenker at det kan bli en rask fødsel da! Hadde styrtfødsel sist på under 2 timer fra første rie, så er spent på hvordan denne fødselen blir. Ingen tegn til at det skjer med det første, så er bare å vente å se.

 

Lykke til dere andre septemberjenter, snart er vi i mål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAA!!!!! Er super klar,kjenner meg igjen i overanalysering av kynnerene....... Har ikkje termin før 22. men ganske klar! Fikk de 2 siste før tiden, i uke 36 og 38 så eg ganske klar...... Fungerer modnings akupunktur? Noen som har erfaring med det????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag gikk slimproppen med litt friskt blod i, håper noe skjer i løpet av helgen :) Spiste en ananas og prøvde med litt sex i går så det spørs om det var det som gjorde at noe er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...