Gå til innhold

todelt vinterdress til treåring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du anbefale noe??

Anonymous poster hash: 23dbe...a0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt todelt dress til treåring, der ville jeg hatt heldress...

(Men det kan godt hende det er en grunn til at du ønsker todelt, ville bare si at jeg ville gått for heldress...)

Anonymous poster hash: 1cdaf...6f9

Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt todelt dress til treåring, der ville jeg hatt heldress...

(Men det kan godt hende det er en grunn til at du ønsker todelt, ville bare si at jeg ville gått for heldress...)

du har helt rett i at det er en grunn til at jeg vil ha todelt..  :)

Skrevet

du har helt rett i at det er en grunn til at jeg vil ha todelt.. :)

Regna med det :) Jeg har bare irritert meg så alt for mange ganger over barna i barnehagen som har todelt sett midt i snøsesongen ;) Det blir mye skifting, kan du si!

Men har erfaring (nok en gang fra barnehagen, men har ikke prøvd den til mine barn selv) med i alle fall utebuksene fra Helly Hansen, de syns jeg holder tett! (Bortsett fra når snø og vann kommer inn i buksa "over kanten" da...) Kan være lurt å kjøpe bukse med seler i alle fall ;)

Skrevet

Er mye å velge mellom. Bare sørg for at det en en høy bukse som går langt opp på rygg og bryst. Det er ikke noe deilig med snø i buksa ;) 

Du må se an ditt barns behov ift. slitestyrke/vanntetthet. Det beste er vel isbjørn of sweeden som har en vanntetthet på over 20000 mm. (selv om 10 000 holder i bøtter og spann) Det er også noe av det dyreste. 

Ungene mine har hatt bukse og jakke fra reflex som ekstraklær hjemme og jeg kan ikke si at jeg har merket noe forskjell på de todelte dressene og heldressene fra "bedre" merker. De er varme (ikke svette) og tørre og det er igrunn alt jeg krever. 

Anonymous poster hash: cee51...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...