Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Hei alle sammen! Vi skal kjøpe ny seng til lille prisessa vår. Og vi har sett på Stokke sleepi og kili sengene. Kan noen anbefale noen av disse sengene? Hva er postivt og negativt? Vi synes begge er like fine, men heller mer til Kili sengen På forhånd takk Anonymous poster hash: f1683...0e7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Nydelige senger begge to, men syns det er helt vanvittig å betale så mye for en babyseng Anonymous poster hash: a96d9...f3e
PersilleBlomst Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Tror jeg opp*er denne jeg. Har alltid vært den som kjøper de rimelige alternativene og er sjelden sugen på "design"møbler for jeg syntes det fort blir harry men både jeg og samboer har falt litt for designen og ikke minst tanken på en vokseseng. Nå har vi dessuten muligheten til å ønske oss en seng!Hadde vært deilig å kjøpe en seng og vite at vi har en seng i en evighet. Stokke Sleepi er til 10 år og Kili er til 7 år. Kili er også dyrere så jeg kjenner jeg heller litt mot Stokke.
Nyttårs barn Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Jeg hadde kjøpt Killi, elsker den sengen. Nå er vår tre, så synes det er for sent. Tror uansett at hun vokser ut av sengen innen tiårsalderen, da er det mye annet som kan bety noe. Kanskje køyeseng eller sengehimmel f.eks.
PersilleBlomst Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Det er helt sant, men vi har planer om å lage flere småfolk så da kan eventuelt voksesengen gå i arv til de som "bare eter og driter" x) Inntil de har klare meninger og ønsker da
Fandens Oldemor Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Ikke kjøp Stokke Sleepi, elendig kvalitet. Faller fra hverandre. Kjøpte den pga muligheten til å utvide, men ser ikke på det som sannsynlig når sengen er under et år og allerede går i oppløsning. Jeg hadde kjøpt vanlig sprinkelseng i dag, er ingen barn som vil ha babysengen sin til de er 10 uansett. Og for 6000,- får man gjerne 2-3 senger.
Nyttårs barn Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Det er helt sant, men vi har planer om å lage flere småfolk så da kan eventuelt voksesengen gå i arv til de som "bare eter og driter" x) Inntil de har klare meninger og ønsker da Ja jeg mente ikke det som et argument mot å kjøpe sengen jeg altså. Synes bare Killi er ganske mange hakk finere.
PersilleBlomst Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Det er helt sant, men vi har planer om å lage flere småfolk så da kan eventuelt voksesengen gå i arv til de som "bare eter og driter" x) Inntil de har klare meninger og ønsker da Ja jeg mente ikke det som et argument mot å kjøpe sengen jeg altså. Synes bare Killi er ganske mange hakk finere. Det gjør forsåvidt jeg også, hadde bare vært deilig å spare de 1000 lappene!
PersilleBlomst Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Ikke kjøp Stokke Sleepi, elendig kvalitet. Faller fra hverandre. Kjøpte den pga muligheten til å utvide, men ser ikke på det som sannsynlig når sengen er under et år og allerede går i oppløsning. Jeg hadde kjøpt vanlig sprinkelseng i dag, er ingen barn som vil ha babysengen sin til de er 10 uansett. Og for 6000,- får man gjerne 2-3 senger. Men er det noen mulighet til å klage på dette da? De lover jo en seng i 10 år :-O Som sagt, vi har lyst til å få flere barn så ungen skal nok slippe å ha den i 10 år men da kan den gå litt på rundgang
Nyttårs barn Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Det er helt sant, men vi har planer om å lage flere småfolk så da kan eventuelt voksesengen gå i arv til de som "bare eter og driter" x) Inntil de har klare meninger og ønsker da Ja jeg mente ikke det som et argument mot å kjøpe sengen jeg altså. Synes bare Killi er ganske mange hakk finere. Det gjør forsåvidt jeg også, hadde bare vært deilig å spare de 1000 lappene! Tror du får igjen de tusenlappene når du selger sengen om en tiårs tid, om dere ønsker det...
Fandens Oldemor Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Ikke kjøp Stokke Sleepi, elendig kvalitet. Faller fra hverandre. Kjøpte den pga muligheten til å utvide, men ser ikke på det som sannsynlig når sengen er under et år og allerede går i oppløsning. Jeg hadde kjøpt vanlig sprinkelseng i dag, er ingen barn som vil ha babysengen sin til de er 10 uansett. Og for 6000,- får man gjerne 2-3 senger. Men er det noen mulighet til å klage på dette da? De lover jo en seng i 10 år :-O Som sagt, vi har lyst til å få flere barn så ungen skal nok slippe å ha den i 10 år men da kan den gå litt på rundgang Ja, vi må nok klage på den. Har bare ikke kommet så langt.
HeltAnonym Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 Er fornøyd med vår stokkeseng:-) men vet ikke om de kilisengene, så kan ikke uttale meg om annet enn at vi er fornøyd med vår stokkeseng.. Dyrt da:p
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Kanskje Kili? Til Stokke må dere jo ha spesialmadrasser, spesiallaken osv som koster skjorta. Men om dere har masse penger så bare kjøp det dere syns er finest da Søstra mi og mannen kjøpte Stokke-seng til førstemann, den slutta de vel å bruke allerede etter et års tid og de brukte den aldri til nestemann. Husker ikke helt hva som skjedde med den senga men tror den ble litt ødelagt og at det var så vanskelig å få tak i spesialdeler at de blåste i hele greia. De har mye penger da og finnes ikke praktiske, så det er sikkert et problem som andre hadde klart å løse om de satte av nok tid. Anonymous poster hash: 9a3a1...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå