Gå til innhold

Er det dumt å ta opp mange ting i samme legetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få en time til 3 åringen og har flere ting jeg skulle sjekka opp. 

Magen, har så og si alltid løs avføring som er lys i fargen, nesten litt sennepsgul farge, ser litt halv fordøyd ut til tider. Tenker mat allergi siden vi har det i familien

Henvisning til øyelege, blunker veldig mye når barnet ser på tv, tellte engang 50 blunk på 1 minutt

Pusten, Hikster/ hiver etter luft når barnet skal puste inn, Vet ikke om det er en uvane, er eller om det er noe galt

Kan jeg ta opp alle tinga eller bør jeg bestille flere timer med godt mellomrom for å ikke virke helt hysterisk? Hva bør i tilfelle prioriteres?

Anonymous poster hash: a2215...47a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta opp alt på samme legetime :-)

Anonymous poster hash: c00c5...3b5
Skrevet

Jeg bruker å ta alt i en smell.

Skrevet

Kanskje bestille en dobbelttime :)

Anonymous poster hash: cfa9b...88d
Skrevet

Jeg hadde sagt fra om alt på samme time og latt legen prioritere det han/hun syns er viktigst. (og det skjedde noe rart med skrifta her uten at jeg aner hva, for jeg kan ikke velge sånn som jeg pleier å kunne)

Anonymous poster hash: 3dec1...7c7

Skrevet

Dobbeltime høres lurt ut, så får legen litt bedre tid til oss og alt som har hopa seg opp. 

Skrevet

Jeg hadde bestilt dobbelttime, for å være snill med de som kommer etter men også så legen har tid til å ta seg tid. Det er veldig surt å være neste pasient også måtte vente en time på sine time fordi den før bruker laaaaaaaaaaang tid. Er ikke alltid legen klarer å si "stopp" før pasienten er fornøyd.

Anonymous poster hash: cfa9b...88d
Skrevet

Bestill dobbelttime. Det gir legen arbeidsro og tid til å undersøke grundig.

Skrevet

Får ringe de og håpe på dobbeltime. sånn sett er time samme dag opplegget tungvindt, for da kan det for være værre å få dobbeltime hvis jeg ikke er tidlig nok ute. For regner med at jeg ikke kan bestille dobbeltime på nette. Men kansje noe som jobber på legekontor her inne vet det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...