Gå til innhold

Tror jeg går inn i en deprisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever ikke akorat sundt og for vont når jeg bærsjer

Anonymous poster hash: 28791...f83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ikke tørk deg når du bærsjer. Legg et honkle mellom skinkene så går det bra. Ring lege om du blir beskymret.

Anonymous poster hash: 812c4...147

Skrevet

Bare ikke tørk deg når du bærsjer. Legg et honkle mellom skinkene så går det bra. Ring lege om du blir beskymret.

Hvem farge skal jeg ha på honkle da? Råååsa kansje????????  Tror jeg må ringe veninden min å få låne en den sametrusen jeg alltid brukte

Skrevet

Du får ta deg en tur til legen så du får sykemelding. Så kan du henge på senteret og spille bingo

Anonymous poster hash: aa623...0e7

Skrevet

Bingo, det var en god ide, kanskje jeg skal søke ufør i same slengen og få OS og hjelpestønad, for jeg trener serriøst hjelp med denne bærsjen

Skrevet

Bingo, det var en god ide, kanskje jeg skal søke ufør i same slengen og få OS og hjelpestønad, for jeg trener serriøst hjelp med denne bærsjen

Er ikk noe gøy med vondt bærsj

Anonymous poster hash: aa623...0e7

Skrevet

Det er en god plan! Jeg er også ufør. Jobben tokk all min tid og da ble det lite solarium. Liker ikke å være bleik.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

For noen kjerringer dere er ! Skulle ønske å sett hvordan dere reagerte om noen satt å latterliggjorde deres feil og mangler !!

Skrevet

jei vil helst ikke tilbake på jobb når jeg har fått ut bærsjen..men vil jerne i solarium Du sjøner, sjefen er intrisert i meg, og han vil at jei skal bruke sjørt på jobben, det vil jei ikke, jeg liker mei best i reinskinnsametruse. Det brukte jei i hele fjord uten problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...