Gå til innhold

Størrelse på babyklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe inn en god del klær når engangsstønaden kommer, sånn at veslejenta har litt klær til hun er i hvert fall seks måneder gammel. Kanskje dumt spørsmål, men hvilke størrelser skal jeg kjøpe?

Anonymous poster hash: db8f8...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str 62/68, det er vel fra 3-6 mnd :)

Tusen takk for svar! :-)

Anonymous poster hash: db8f8...b59

Skrevet

Str 50 er helt nyfødt, men noen hopper rett til str 56.

Anonymous poster hash: 2f50e...e92
Skrevet

Hvis du ikke har barn fra før, ville jeg heller prøvd å sette av litt penger så du kan se an hva slags klær du foretrekker å bruke. Her ble mesteparten liggende ubrukt. :P

Anonymous poster hash: 83502...990
Skrevet

Hvis du ikke har barn fra før, ville jeg heller prøvd å sette av litt penger så du kan se an hva slags klær du foretrekker å bruke. Her ble mesteparten liggende ubrukt. :P

Anonymous poster hash: 83502...990

Helt enig, ikke lett å vite hva en foretrekker. Min på snart 5 mnd bruker 68, så vanskelig å si sikkert på størrelsene. Utenom salg så bruker jeg ca 1000,- - 1500,- for å dekke nok tøy i en størrelse. Handler en bevisst å på tilbud får en mye for pengene. Kjøp pakker meg tøy folk selger på finn eller Facebook.

Skrevet

Vent med å kjøpe til du ser hvilke klær du blir å bruke samt str. Her var 56 for lite da vi reiste hjem fra sykehuset og vi brukte str 80 fra 5mnd. Kjipt å sitte med masse ullklær som er for liten før vinteren kommer eller som først blir passe til sommeren..

Anonymous poster hash: 2d7d7...6c0

Skrevet

Masse klær som gis bort på finn og mye fint på loppemarked :-) Gjenbruk er en flott ting som vordende foreldre burde benytte seg av i mye større grad.

Anonymous poster hash: 35e40...932

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...