Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Noen som har erfaring med reguleringstannleger i Haugesund? Ser ei som heter Signe Storesund som holder til rett ved siden av der jeg bor. Noen som har brukt henne? Anonymous poster hash: 22b51...ef9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Hei. Jeg har hørt at hun er veldig flink, men har ikke Vært der selv. Mitt barn går til Oftedal. Anonymous poster hash: 5fb1d...1d6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Mine barn har gått til Sigurd Sivertsen og vi er ikke særlig fornøyde. Eldste fikk streng da han var 12 år og ble lovet å få den av til konfirmasjonen - han har enda i en alder av 21 år en bøyle i ganen Han hadde stort overbitt og det er fikset, men tennene har glidd litt fra hverandre, så han har litt mellomrom mellom de fleste. Det er ikke til stor sjenanse og han orker ikke begynne på igjen med streng (hvor kult er det når man er i begynnelsen av tyveårene, liksom) men helt bra er ikke resultatet etter sååå mange år. En koselig og kjekk mann, men jeg anbefaler han ikke videre. Fantastisk dyrt ble det også, vi har ikke våget å regne sammen alle regningene engang, men at det nærmer seg 30 000 kr er jeg ganske sikker på. Hun du nevner har jeg ikke hørt noe om Lykke til med valget. Anonymous poster hash: 1101a...c37
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Hei. Jeg har hørt at hun er veldig flink, men har ikke Vært der selv. Mitt barn går til Oftedal. Anonymous poster hash: 5fb1d...1d6 Vi har faktisk også vudert Oftedal, er dere fornøyde med Oftedal? Jeg har hørt mye bra om han også. Mine barn har gått til Sigurd Sivertsen og vi er ikke særlig fornøyde. Eldste fikk streng da han var 12 år og ble lovet å få den av til konfirmasjonen - han har enda i en alder av 21 år en bøyle i ganen Han hadde stort overbitt og det er fikset, men tennene har glidd litt fra hverandre, så han har litt mellomrom mellom de fleste. Det er ikke til stor sjenanse og han orker ikke begynne på igjen med streng (hvor kult er det når man er i begynnelsen av tyveårene, liksom) men helt bra er ikke resultatet etter sååå mange år. En koselig og kjekk mann, men jeg anbefaler han ikke videre. Fantastisk dyrt ble det også, vi har ikke våget å regne sammen alle regningene engang, men at det nærmer seg 30 000 kr er jeg ganske sikker på. Hun du nevner har jeg ikke hørt noe om Lykke til med valget. Anonymous poster hash: 1101a...c37 Ikke kjekt når resultatet ikke blir som ventet, men takk for at du delte deres erfaring. Anonymous poster hash: 22b51...ef9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Opp Anonymous poster hash: 22b51...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå