Gå til innhold

Interiørstil: soverom i hvitt, rødt og ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha hvit og rød tapet på én vegg + ellers hvite vegger. Hva slags farge bør jeg velge ellers da? Feks på skyvedørsgarderoben?

Anonymous poster hash: ab4f4...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noe fornuftig forslag, men tenkte jeg skulle nevne at noen folk får humøret påvirket av farger. Min mor blir direkte aggressiv av klar rødfarge hvis det dominerer et rom, ikke tull. Vi har testet henne :P

Kanskje noe å ha i bakhodet når du velger fargetoner og hva som skal være hvor på soverommet ;)

Anonymous poster hash: 7a5ba...762
Skrevet

Blått vel.

Anonymous poster hash: 9ecf9...665

Skrevet

Rødt er generelt en dårlig idé på soverommet, fordi hjernen vår oppfatter det som en energisk farge.. Men ellers så er både grått og svart fint med rødt og hvitt. :-)

Anonymous poster hash: 8bc4c...94f

Skrevet

Hva med navy-blå? Om det blir gjort skikkelig tror jeg at det kan bli bra:)

Skrevet

Jeg som tenkte rødt var en erotisk og oppkvikkende farge som passet på et soverom! :P

Men blir ikke dominerende altså. Blir som sagt kun én vegg med tapet, og basis på tapeten er hvit med rødt mønster...

HI

Anonymous poster hash: ab4f4...985

Skrevet

Hvis du vil ha en farge som oppfattes som erotisk er det lilla du bør velge.

Anonymous poster hash: 4896f...2a9

Skrevet

Må du ha flere farger da? 

Anonymous poster hash: b7d0d...039
Skrevet

Rødt er ikke anbefalt på soverom,-) Men ellers passer vel de fleste farger til det, grått i alle nyanser kan bli bra. Altså ikke mange forskjellige gråfarger da...

Skrevet

Rødt er dessverre ikke anbefalt på soverom. Lilla gir derimot en erotisk følelse ;) Ser for meg hvitt, lilla og sølv sammen. Lysestaker i sølv. Sølv lyskrone og sølvbilderammer. :)

Anonymous poster hash: 54798...34d

Skrevet

beige?

Anonymous poster hash: 9a728...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...