Gå til innhold

Har lyst å åpne min egen interiørbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar det seg gjøre? Hva er det jeg trenger og må ha til å kunne åpne min egen? Har ikke skole i interiør, men brenner for interiør og vet at jeg får det meste til. Blir glad for tips.

Anonymous poster hash: 5f63b...209

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!!

Skrevet

Egenkapital/lån, noen som kan holde styr på regnskap, lokale som ligger i en kundekrets, avtale med bank i forhold til bankternial osv.

Så må du kontakte leverandører.

Anonymous poster hash: 97812...2ee

Skrevet

Det holder ikke å være god med interiør. Det er minst like viktig å ha en velutviklet "businessmind". Å drive butikk er vanskelig og mange må sette kroken på døra etter et par år selv om de er aldri så flinke på det faget de kan.

Anonymous poster hash: b02d6...43d

Skrevet

Lar det seg gjøre? Hva er det jeg trenger og må ha til å kunne åpne min egen? Har ikke skole i interiør, men brenner for interiør og vet at jeg får det meste til. Blir glad for tips.

Du burde nok ha litt mer "kjøtt på beina" enn å bare være interessert i interiør. Du må kunne det å drive egen butikk, altså det som har med det forretningsmessige å gjøre. Økonomi etc.

Kanskje du kan sjekke ut noen etablererkurs?

Men spennende tanke altså! Tror det er veldig gøy om man får det til, men også mye slit. :-)

Ønsker deg uansett lykke til. :-)

Anonymous poster hash: 6cc36...3f2

Skrevet

Lar det seg gjøre? Hva er det jeg trenger og må ha til å kunne åpne min egen? Har ikke skole i interiør, men brenner for interiør og vet at jeg får det meste til. Blir glad for tips.Anonymous poster hash: 5f63b...209

Du burde nok ha litt mer "kjøtt på beina" enn å bare være interessert i interiør. Du må kunne det å drive egen butikk, altså det som har med det forretningsmessige å gjøre. Økonomi etc. Kanskje du kan sjekke ut noen etablererkurs? Men spennende tanke altså! Tror det er veldig gøy om man får det til, men også mye slit. :-) Ønsker deg uansett lykke til. :-) Anonymous poster hash: 6cc36...3f2
Tusen takk for det! :-) Jeg har hatt denne drømmen lenge og har så lyst å oppfylle den, ingenting annet interesserer meg. Jeg er forberedt på mye slit osv..bare jeg får det til. :-)

Skrevet

De fleste selveide foretak innen interiør og dekor går fort dukken, jeg ville satset på å få en skikkelig god stilling i en allerede etablert butikk med en stil du liker. Da får du jobbe med interiør, OG har en trygg økonomi. Går ikke an å konkurrere med Ikea, Skeidar +++, med mindre du finner en nisje der det definitivt er et marked med et udekket behov. Du kan bli innkjøper f.eks, og bruke talentet ditt der..?

Anonymous poster hash: 2f5a7...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...