Gå til innhold

Noen som IKKE fikk kviser av cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du evt vært plaget med uren hud tidligere?

Anonymous poster hash: 0c567...bf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en del kviser når jeg var yngre, og kan få det nå også om jeg spiser en del søtsaker.

Ikke hatt noen plager med det i sammenheng med cerazette.

Skrevet

Jeg fikk ikke det.

Uren hud i tenårene, ikke ellers.

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg fikk ingen kviser og har nesten aldri hatt kvise før.

MEN (!!!) jeg hadde mensen i ca 4 mnd ;)

Skrevet

nei, har ikke merka noe til det. Har nettopp begynt på mitt tredje brett.

Anonymous poster hash: 2e036...ce5
Skrevet

Jeg merket ingenting til uren hud da jeg gikk på cerazette.

Skrevet

Nei, jeg merket ingenting til uren hud. Diverse andre bivirkninger derimot :rolleyes:  Jeg hadde uren hud i tenårene og tidlig tjueår, men det ga seg etter at jeg begynte med clinique sin renseserie. 

Skrevet

Ingen kviser, men andre bivirkninger.

Aldri hatt uten hud/kviser før.

Skrevet

Ingen kviser her.. Kanskje en og annen innimellom, men ikke mer enn vanlig. Og ingen mens ;)

Skrevet

Har ikke sett en eneste en, har brukt cerazette i litt over et år nå...

Anonymous poster hash: 6f2d0...47f

Skrevet

Fikk ikke kviser av cerazette, men ble gravid med den.

Anonymous poster hash: a7de6...225
Skrevet

Ahh, det er så klart derfor jeg har fått igjen den der evigvarende kvisa på haka. Begynte på Cerazette etter et langt p-pille-opphold. Brukte Yasmin før, da hadde jeg også nesten alltid en kvise på haka.

Sukk!

Skrevet

Om dere vil unngå kviser og hormonpåvirkninger ved bruk av prevensjon vil jeg anbefale Nuvaring, for meg var den genial, har prøvd det meste av det som er å prøve av p piller og mini piller, men fikk mye uren hud og evigvarende menstrasjoner, nuvaring er en ring du fører inn i skjeden som er der i 3 uker (kan utsette menstrasjonen ved å sette i ny ring i steden for å ha en ukes pause), du kan ta den ut ved samleie eller ikke 8smak og behag) hormonet i nuvaring har ikke nok hormoner til å påvirke mer enn der nede om dere skjønner, og om du tar ut ringen så går det 3 timer til du ikke er "sikker" lengre. Så et veldig fint prevensjonsmiddel om du skal etterhvert prøve å få barn for du slipper å gå av pillen og være pillefri en mnd før prøving. Har ikke hatt noe problemer med nuvaring bare positivt å si.

Før jeg begynte med denne kunne jeg ha kraftig mens varende i 8-9 dager, etter begynt bruk varer den i toppen 5 men som oftest 3-4, så super førnøyd :D

Anonymous poster hash: 973dd...83b
Skrevet

Om dere vil unngå kviser og hormonpåvirkninger ved bruk av prevensjon vil jeg anbefale Nuvaring, for meg var den genial, har prøvd det meste av det som er å prøve av p piller og mini piller, men fikk mye uren hud og evigvarende menstrasjoner, nuvaring er en ring du fører inn i skjeden som er der i 3 uker (kan utsette menstrasjonen ved å sette i ny ring i steden for å ha en ukes pause), du kan ta den ut ved samleie eller ikke 8smak og behag) hormonet i nuvaring har ikke nok hormoner til å påvirke mer enn der nede om dere skjønner, og om du tar ut ringen så går det 3 timer til du ikke er "sikker" lengre. Så et veldig fint prevensjonsmiddel om du skal etterhvert prøve å få barn for du slipper å gå av pillen og være pillefri en mnd før prøving. Har ikke hatt noe problemer med nuvaring bare positivt å si.Før jeg begynte med denne kunne jeg ha kraftig mens varende i 8-9 dager, etter begynt bruk varer den i toppen 5 men som oftest 3-4, så super førnøyd :DAnonymous poster hash: 973dd...83b

Jeg ble gravid med Nuvaring, å da uten å ta den ut utover den uka den skulle være ute....

Anonymous poster hash: 99e5a...f8c

Skrevet

Om dere vil unngå kviser og hormonpåvirkninger ved bruk av prevensjon vil jeg anbefale Nuvaring, for meg var den genial, har prøvd det meste av det som er å prøve av p piller og mini piller, men fikk mye uren hud og evigvarende menstrasjoner, nuvaring er en ring du fører inn i skjeden som er der i 3 uker (kan utsette menstrasjonen ved å sette i ny ring i steden for å ha en ukes pause), du kan ta den ut ved samleie eller ikke 8smak og behag) hormonet i nuvaring har ikke nok hormoner til å påvirke mer enn der nede om dere skjønner, og om du tar ut ringen så går det 3 timer til du ikke er "sikker" lengre. Så et veldig fint prevensjonsmiddel om du skal etterhvert prøve å få barn for du slipper å gå av pillen og være pillefri en mnd før prøving. Har ikke hatt noe problemer med nuvaring bare positivt å si.Før jeg begynte med denne kunne jeg ha kraftig mens varende i 8-9 dager, etter begynt bruk varer den i toppen 5 men som oftest 3-4, så super førnøyd :DAnonymous poster hash: 973dd...83b

Jeg ble gravid med Nuvaring, å da uten å ta den ut utover den uka den skulle være ute....

Du må jo putte inn ny ring etter 3 uker om du ikke vil ha menstrasjon, om du lar den samme ringen sitte i lengre er du jo ikke "sikker", det er jo da ikke rart at du kunne bli gravid! Men kjipt selvfølgelig om det det var noe du ikke ønsket, men du må jo følge vedlegget.

Skrevet

Fikk ikke kviser av å gå på cerazette.

Anonymous poster hash: 20502...7f7
Skrevet

Fikk ikke kviser, men ble også gravid på de.

Skrevet

Har ikke fått kviser av Cerazette. Har heller ikke vært plaget av uren hud før, kun hatt en kjip mensen kvise. Men nå har jeg finere hud en noen gang! ( går fortsatt på Cerazette).

Anonymous poster hash: ef883...6b7

Skrevet

Du må jo putte inn ny ring etter 3 uker om du ikke vil ha menstrasjon, om du lar den samme ringen sitte i lengre er du jo ikke "sikker", det er jo da ikke rart at du kunne bli gravid! Men kjipt selvfølgelig om det det var noe du ikke ønsket, men du må jo følge vedlegget.

Regner med hun mente at hun ikke tok den ut ved samleie ol. Går an å spørre hva folk mener før du svarer sånn ;)

Anonymous poster hash: 3b656...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...