Gå til innhold

Omsider god nok for drømmemannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på i maaange år, rotet på byen og blitt med hverandre hjem, men vi kommer fra forskjellige miljøer. Han er soss med venner jeg vet aldri har syns jeg har vært bra nok for han. Men alene med han er han en skikkelig bra kar, ikke overflatisk som mange av sossevennene hans er, kun i stil.

Han har aldri blitt sammen med meg pga vennene og det at jeg egentlig ikke er bra nok for hans miljø tror jeg.

Nå har jeg studert og bygget opp min egen bedrift. Gjør det bra, tjener fra 850.000- 1.000.000 på et år. Har ikke sett han på noen år, og jeg vet at hvis han vil bli sammen med meg nå er det pga statusen og at jeg endelig er på "dems nivå" Har mest lyst å bare møte han en gang igjen for å vise hva han har gått glipp av. Men redd jeg faller i fella å blir sammen med han fordi han vil nå..

Bør jeg bare glemme han å finne en annen?

Anonymous poster hash: 0aeff...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da er svakheten hans at han trenger aksept fra miljøet rundt seg, at han velger dame litt utifra hva de mener. Er det en skrekkelig dårlig egenskap? Jeg tror vi alle til en viss grad påvirkes av hva våre omgivelser mener og i hvert fall av hvorvidt en potensiell partner går overens med venner og familie. Når det ikke funker, blir det lett ensomt i tosomheten.

Hvis du liker ham og han liker deg, hva er da faren ved å gi det en sjanse? Hva har du å tjene på å "lære ham en lekse? Gjør det deg særlig bedre enn ham egentlig?

Skrevet

Jeez slutt å definere deg selv utfra ham. Du var bra nok, og er bra nok. Vil du ha ham, så ta ham. Vil du ikke, la være. Det er ikke engang sikkert det var status som hindret ham in the first place. Finn en man du vil ha og som vil ha deg! Og godt jobbet med businessen :-)

Skrevet

Jeg har lyst til å lære han en lekse da det såret meg fælt at ikke jeg var bra nok som jeg var for han den gangen jeg ikke var noe som helst. Samtidig vet jeg at det er en barnslig tankegang. Men klarer jeg noen gang å bli sammen med en du vet kanskje valgte deg pga penger og status? Mange menn lever sånn, men ikke så mange kvinner som jeg vet.. Vi har mer følelser og tanker enn som så. Dilemma. Vi får se hva jeg føler når jeg ser han igjen.

Takk :)

Anonymous poster hash: 0aeff...129

Skrevet

Hold deg for god for han.

Ikke treff han en gang. La han tilfeldig høre at du har gått videre og møtte noen andre.

Anonymous poster hash: e483a...7fd
Skrevet

Det høres jo ut som om han er viktig for deg. Selv etter mange år, tenker du så mye på avslaget at du ønsker å ta igjen. Hvis du tenker at du kan gå videre og finne en annen drømmemann (han finnes selvfølgelig, det er mer enn en sjelefrend i verden for oss alle), så gjør du det. Hvis du ikke helt klarer å gi slipp på ham, tar du kontakt og sjekker hvordan det føles. Hvis han velger å gå inn i noe nå, har det neppe bare med penger å gjøre. Hvis du fortsetter å tro det, er kan kanskje dum eller overflatisk og da er han neppe drømmemannen? Sånn som du beskriver det, så har han en eller annen tiltrekning som kun handler om fysikk og sex. Kan ikke tro du kan ha et annet fellesskap med en som velger partner ut fra økonomi.

Skrevet

Han er da ikke drømmemannen om du først nå er god nok for ham. Hold deg for god til ham, ikke møt ham en gang. Du klarer å finne bedre enn som så. 

Skrevet

Sikker på at han er så fantastisk som du husker han? Jeg satte meg ned en dag og googlet alle de eks'ene som knuste mitt hjerte... Og Guess what, ingen av de er egentlig noe i det hele tatt, hverken utseende- eller jobbmessig! Du har antakeligvis bare ekstremt sterke følelser for ham fordi han aldri var oppnåelig for deg. Vi kvinner gjør ofte slik; forelsker oss i akkurat det vi vet at vi ikke kan få.

Hvordan har du i så fall tenkt å møte ham nå da? Be ham ut på date? Tenk om han takker nei da, da har han bare avvist deg enda en gang.. Hvor mange ganger har du egentlig lyst til å bli avvist av denne fyren?

Anonymous poster hash: 6c564...345
Skrevet

Jeg syns det er et litt trist utgangspunkt, at du liksom ikke er (var) god nok for ham. 

Og hvordan skal du i praksis få fortalt ham at du nå er en velholden og suksessrik kvinne...?

Skrevet

Hvordan kan en feig fjott som lar andre bestemme hvem han skal være sammen med være drømmemannen? Sikker på at du ikke bare glorifiserer ham siden han aldri ble helt din? Du vet, the one who got away?

For 11 år siden møtte jeg en mann og forelsket meg hodestups. Men kom etterhvert fram at han bare lekte med meg. Jeg var ikke "kjærestemateriell" for ham.

Møtte ham igjen 9 år etter og vi innledet et dypere forhold enn sist, da var vi jo forholdsvis unge. Men etter som tiden gikk så viste ham å være like dust som før.. Bare vær innstilt på at det kan være tilfellet her også ;)

Anonymous poster hash: 207b1...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...