Gjest Mammantil2prinser Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Lillegutt på 9 mnd har begynt i barnehagen. Jeg ammer og er derfor ikke så kjent med mme. Men han har fått hipp. Idag var vi ute og kjøpte pulver som han skal få med seg i barnehagen. Men samboer kjøpte hipp1. Og bak på den esken står det at det er fra 0-6 mnd, burde vi kjøpt hipp2 da? For den er fra 6-12 mnd. Men så står det noe om at hipp1 skal barnet ha hele tiden, hipp2 er bare noe i tillegg til måltider eller hva det var. Noen som kan hjelpe? Er det veldig dårlig for han å få hipp1 når han er 9 mnd da? At det ikke er nok næring i den?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Ja, både nan og hipp har forskjellige pakker for forskjellige aldersgrupper. Regner med din pode på 9 måneder har begynt med fast føde? Det er vel det de mener med i tillegg til måltider. Men det gjør jo ingenting om dere gir hxn hipp1 noen ganger da... :-) Anonymous poster hash: b9c61...d04
Håpet ble virkelighet! Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Min datter er 9 mnder og fått kun MME siden hun var 1 uke gammel. Nå får hun Mme morgen og kveld (grøt til lunsj + middag) og jeg gir Hipp1 til rene Mme-måltider og Hipp2, ferdigblandet el vann ved siden av grøt og middag.
Lillababy Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Første leveår må du bruka Hipp 1 eller nan 1 og 2, då det er anbefalt morsmelk denne perioden.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Tusen takk for svar! Da holder vi oss til hipp1 siden han får vann til måltider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå