Light of my life Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Lille på nesten 2 år har tenner på gang: stor klump i tannkjøttet nede (jeksel?). Har vært tydelig plaget i går og i dag, og nå som hun har lagt seg våkner hun ca hvert 15 min å hylskriker. Nå nettopp var det blod i sikkelet, så da er den vel gjennom huden da Har prøvd Dentinox men det hjelper jo bare i 10 minutter... Noen som har noen gode råd? Blir jo helt fortvilet på hennes vegne når jeg ikke kan gjøre noe, og blir gal hvis dette fortsetter i hele natt Hjeeeeelp!
Light of my life Skrevet 26. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2013 Ingen kloke DIB-orakler som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Gi Paracet. Anonymous poster hash: 23d64...7df
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Helsesøster sa til oss at om tannbrudd var fryktelig plagsomt så kunne vi gi smertestillende. Så i ditt tilfelle hadde jeg gitt hun en stikkpille og brukt dentanox som smertemiddel frem til den setter inn.. Om tannen er igjennom tar det ikke mange dagene før det ikke gjør vondt lengre. Anonymous poster hash: fe8e4...c34
Light of my life Skrevet 26. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2013 Takk for svar damer! Har nå gitt en paracet stikkpille, håper det hjelper!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Lykke til med den lille Anonymous poster hash: fe8e4...c34
Light of my life Skrevet 26. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2013 Lykke til med den lille Anonymous poster hash: fe8e4...c34 Takk satser på at paracet + drømmehagen på iPad gjør susen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå