Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Sønnen min (20 mnd) er så forkjøla siden fredag da han kom hjem med våte klær på seg. Da mannen skulle hente sønnen vår hadde bhg ansatte sagt at hun "hadde tenkt " å skifte klærne hans. Men lille gutten min fikk feber på kvelden og er så forkjøla at jeg måtte t lege med han i dag. Hva ville du gjort i en slik situasjon? Bhg ansatt likte ikke da jeg ringte dem for å høre hva som skjedde med sønnen min som kom hjem hovn i hode. han hadde falt fra stolen sa de (?) Anonymous poster hash: 04af9...2f3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Jeg hadde gidd beskjed. Ikke kjeftet men gidd beskjed. Jeg ringer selv vis jeg ser en av barna har stygge sår vis jeg ikke får beskjed. Spesielt hode og lignende, blir ikke sur. Barn slår seg jo Sef men synes det er greit og få beskjed vis det er "større"skader. Nå skal det sies at når eldstemann klemte fingeren og måtte sy fler sting så var det sykehuset som ringte fordi hAn var der og ikke barnehagen. Så jeg sier klart i fra. Anonymous poster hash: da23c...bdf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 emm ja jo ja.. Hvor lenge var han våt? Har han noen tilstand som tilsier at han har dårlig imunforsvar må du nevne det. Anonymous poster hash: 53e71...225
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Han var våt og dei skulle til å byte på han då han vart henta, og han vart sjuk på kvelden. Kva er det eigentleg å informere barnehagen om? At han vart våt fredag veit dei, og at han har vore sjuk i helga reknar eg med dei fekk vite i dag då han enten vart levert eller uteblei frå barnehagen. Kan ikkje heilt sjå samanhengen mellom desse tinga, forkjølelse brukar dagesvis på å bryte ut frå smittetidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Man blir ikke forkjølet av å gå litt våt. Om det var det du trodde. Anonymous poster hash: d8275...de4
Gjest yrild Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Hvis du mistenker at han ikke blir passet ordentlig på og synes du får for dårlig informasjon så ville jeg gitt beskjed om det. Jeg ville sagt at jeg beklager det hvis jeg nå er en hysterisk mamma, men at jeg gjerne vil ha informasjon om hvorfor barnet mitt har en kul og håper at han ikke går lenge våt.
Serepta Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Unger tåler å være litt våte og kalde iblandt. De hadde tenkt å skifte på han, men pappaen kom dem i forkjøpet. Ser ikke helt hva det er å informere bhg om. Man kan ikke pakke inn ungene i bobleplast hele tiden, da blir de ihvertfall skjøre som porselensdukker.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Vet du hvor lenge han var våt da? Her byttes det på så snart det oppdages, men det hender jo såklart at foreldre kommer i det barnet skal byttes på. At de ikke sier i fra ved skade er noe annet, vi gir/ får alltid beskjed om noen slår seg, spesielt i hodet. Gir også beskjed selv om barnet ikke får merke. Anonymous poster hash: 6faad...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå