Ole Brumm_99 Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hei. Jeg er en gutt på 14 år. Jeg har begynt å få noen tanker om jeg noen gang blir homofil. Jeg har onanert siden jeg var 11. Gjør det én til to ganger om dagen. I det siste året har det ikke føltes så godt som det brukte å gjøre, og det føles ut som jeg har misbrukt det / gjort det for mye, er nesten avhengig av og gjøre det. Og det "største problemet" er at jeg føler ikke den lysten på sex lenger. Når jeg ser jenter etc. blir jeg ikke så tiltrukket som før. Jeg lurer veldig sterkt på hva som er feil, er det normalt, blir jeg til slutt homofil..? Vet ikke om jeg definerte det godt nok, men jeg håper noen virkelig kan noe med det og vet hva det er.
Småbruk Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Jeg ville kontaktet Helsestasjon for Ungdom og fått en samtale der. Dette med seksualitet er forvirrende i den alderen du er i, så det kan være fint å ha en voksen som hjelper deg å "rydde litt" i tankene du har. Du er helt normal, og uansett om du er homofil eller ikke så går dette veldig fint! Begge deler er da like bra!
valkyrien Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Snakk med helsestasjonen ja Eller skriv inn på http://www.klara-klok.no/ Derhar de kompetanse til å svare deg skikkelig, det tviler jeg på at man finner her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå