Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Skal lage fiskesuppe til middag, og i oppskriften står det egentlig hvitvin. Tenkte først å droppe den, men det står en åpnet flaske med riesling i kjøleskapet, kan jeg ta en skvett av den?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Vil ikke anbefale søt hvitvin til den slags bruk. Riesling er ofte det? Vet ikke hvordan din er? Anonymous poster hash: d773b...7be
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2013 jo, den er jo ganske søt... Nå har jeg ikke så mye greie på vin, men jeg liker ikke når de er så sure. Like greit å bare droppe det da kanskje Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 jo, den er jo ganske søt... Nå har jeg ikke så mye greie på vin, men jeg liker ikke når de er så sure. Like greit å bare droppe det da kanskje Takk for svar Du kan jo bruke den likevel. Så lenge man liker det er ingenting feil. Du kan jo prøve med bare litt? Vil forøvrig anbefale å ha en flaske hvitvinsekstrakt i hus. Ikke heelt det samme, men billig og genialt til hverdagsbruk Anonymous poster hash: d773b...7be
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2013 ja, jeg prøvde en liten dæsj jeg. Blir det usmakelig så blir det usmakelig. Planen er å ha rundstykker til uansett, så da kan vi da spise de om ikke annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå