sologsommer Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Har 1 uke, som er planlagt med arbeidsgiver. Har da 4 dage igen, slutter i jobben 1. Desember. Har jeg krav på og ta de 4 dagene? Eller?
<3 2G <3 Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Krav vet jeg ikke, det står vel i kontrakt eller fagforeningen som vet. Snakk med jobben?
sologsommer Skrevet 26. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2013 Vil ha alt på plass før oppsigelsen blir levert på fredag. Har prøvet og tolke ferieloven, men det var ikke lett! Er liten bedrift og de kommer ikke til og være hjelpsomme!!!!!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 hvis du er trukket for all ferien så har du krav på å enten avvikle den eller få den utbetalt. Hvis ikke vet jeg ikke...
Gjest Emea Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Tror ikke det er noe problem om det er trukket for og avtalt på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Du har rett til å ta ut ferien uansett. Men dersom du ikke er trukket for den kan du jo velge å jobbe ut hele tiden i steden for å bli trukket. Dersom du er trukket for den må du avtale med arbiedsgiver om du skal ta ut den resterende ferien eller å få betalt for den, Anonymous poster hash: 77056...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå