Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Har fått tilbud fra jobben om å ta opp bacheloren min, samt skaffe meg autorisasjon. Jeg er så i tvil om jeg har overskudd til det. Har et barn i skolealder og mye aktiviteter ol, pluss at jeg planlegger en til i løpet av et år eller noe... Det blir da i såfall nettbasert med full jobb ved siden av. Ikke så mange fag å ta første året, men andre året mer... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... Noen som har innspill eller tips? Anonymous poster hash: 44cb0...7b9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Go for it! Det er hardt når det står på, men tenk på mulighetene da? Anonymous poster hash: f7e19...262
Monajenten Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Hadde gjort det Men spørs litt hvor lenge du er bundet til arbeidsplassen og om i trives da, det er jo litt vesentlig
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Ser ikke problemet. Jeg startet på bachelorgraden min på heltid da minsten va 9 måneder gammel og enldtemann var 6. Null problem. Anonymous poster hash: ec8a2...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå