Gå til innhold

Hva ville dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i dåp til min kusine i høst.

Dit er også min bror bedt. problemet mitt er at han i våres meldte oss til bv som lagde mye vonde følser og advokat ble involvert.

Jeg har ikke veldig lyst til å se min bror.

Vet det er feil og ikke dra pga han. men dåpen er også 8,5 timer kjøring fra oss en vei. så blir en lang  helg.  bare pga avstanden er vi usikre på om vi skal dra.  Med to barn på 3 og 5 år så syns jeg det blir lang biltur for en dåp..

VI har ikke bestemt oss. Trenger innspill.

Anonymous poster hash: e4ade...d3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt hjemme.

Anonymous poster hash: 5b84e...3c2

Skrevet

Jeg hadde reist på trass for, at broren min ikke skulle trodd at vi holdt oss hjemme pga. han. Den gleden skulle han ikke fått.

Så jeg hadde pakka bilen, barna og bagasje, laget god bilmat og hevet hodet og innstilt meg på en koselig helg, en flott dåp og glatt oversett min bror.

Anonymous poster hash: eefc5...e38
Skrevet

Jeg hadde sendt en fin dåpsgave i posten og besøkt dem en annen helg.

Anonymous poster hash: bbe8e...fce
Skrevet

Jeg syntes du er skikkelig barnslig og teit! Dere er invitert i en dåp til noen helt andre enn din bror, dette er dåpsbarnets dag! Broren din kan du late som ikke er der.

Da det gjelder reisevei så er det ikke slik at du har spedvarn heller, så jeg skjønner ikke problemet.

Anonymous poster hash: 6d84a...98b
Skrevet

Hadde gjort akkurat som #3 sier! :D

Skrevet

Hadde dratt på dåp ja, forberedt meg godt på bilturen, og kost oss på vei dit. Broren min hadde jeg ikke brydd meg om. Hev deg over det og ha det hyggelig med familien, sikkert fint for barna å treffe familiemedlemmer også.

Anonymous poster hash: d2425...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...