Gå til innhold

Mageknip ved bytte av mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på tre uker som kun får mme. Jeg hadde en infejsjon da han ble født og kan ikke amme.

Er fersking i erstatningsjungelen da mine to første ble fullammet i flere mnd. Kjøpte Nan1 og brukte det o to uker. Endte med at guttingen ble ekstremt forstoppet og måtte hjelpe til med å få bæsjet (prøvde med og uten malt i flaskene). Fikk tips fra HS om å prøve HIPP og på lørdag formiddag byttet vi tvert.

Men fra igår (søndag) og utover har han fått så veldig luftplager. Nekter å sove i vognen, vrir seg og sovner kun på brystet vårt og våkner hylende i ny og ne idet han fiser.... Generellt mye mer urolig...

Nå lurer jeg på om jeg skal kutte ut HIPP allerede (etter knappe to dager) eller om jeg skal fortsette og at disse plagene bare kommer av at magen må venne seg til ny mme...

Noen erfarne flaskemammaer som har gode råd? Får så vondt av at gutten må slite sånn med magen fordi jeg ikke kan amme?

Anonymous poster hash: a90cb...7f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen flaskemammaer med gode tips?

Skrevet

Bland sammen nan og hipp. Overgangen mellom merkene bør være "myk".... (gradvis)

Skrevet

huffda, vi byttet tvert. Har selvfølgelig kastet nan pakken.... Men da burde vel jeg ihvertfall prøve noen dager til siden overgangen ble så brå?

Skrevet

Forskjellig for hvert barn hvilket merke de trives best med. Prøv deg frem. Vi hadde en som klart hadde det best med Hipp (gulpet av NAN, magevondt av Colletts og Småfolk) og en annen som foretrakk Småfolk/Semper.

Noen har godt av malt i alle flasker, andre en gang for dagen, andre igjen behøver det ikke. Fenikkelte kan hjelpe mot luftsmerter.

Anonymous poster hash: d0195...b40
Skrevet

Forskjellig for hvert barn hvilket merke de trives best med. Prøv deg frem. Vi hadde en som klart hadde det best med Hipp (gulpet av NAN, magevondt av Colletts og Småfolk) og en annen som foretrakk Småfolk/Semper.

Noen har godt av malt i alle flasker, andre en gang for dagen, andre igjen behøver det ikke. Fenikkelte kan hjelpe mot luftsmerter.

Men burde jeg prøve hvert merke over lengre tid eller burde jeg avskrive Hipp allerede nå etter to dager?

HI

Skrevet

Men burde jeg prøve hvert merke over lengre tid eller burde jeg avskrive Hipp allerede nå etter to dager?

HI

Ingen?

Skrevet

kjøp nan ha1! :)

Anonymous poster hash: ff1cb...53d
Skrevet

Prøvd NAN fersigblandet? Noen reagerer på pulveret.

Anonymous poster hash: 0d611...3ac

Skrevet

Jeg kan prøve i hytt og pine, men lurte mest på om det er greit å konkludere og bytte etter bare to dagers bruk eller om jeg burde teste Hipp i noen dager til først....

HI

Skrevet

Du kan godt konkludere etter et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...