Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Skal ta fellesfaga fra Vg2 som privatist, og driver på å skal melde meg opp nå. MEN, om jeg melder meg opp nå, skal jeg da ta eksamen i november/desember? Trodde jeg skulle ta de på våren til neste år, slik at jeg har et "skoleår" på å arbeide med fagene? Litt forvirra nå! Anonymous poster hash: 4971c...0b5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Du kan velge tror jeg. Da må du melde deg opp på nyåret dersom du skal ta den til våren igjen.Tar du fagene på egenhånd, eller følger du en klasse? Anonymous poster hash: a0ead...3cc
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Hvis du melder deg opp nå, så må du ta den i november/desember. Hvis du venter med påmeldelse til våren, så tar du den fra april-juni. Datoene kan skifte litt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Om du melder deg opp nå i septemper, så er eksamen i november eller desember. Om du melder deg opp i januar (før den 15.01!) så bli eksamen i april/juni. Anonymous poster hash: 6129e...0d3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Følger ingen klasse, skal ta dem selv, i tillegg til vikarjobb. Da er jo spørsmålet, vinter eller vår? Biter jeg over for mye om jeg melder meg opp til eksamen november/desember? Er norsk, samfunnsfag engelsk og kroppsøving. (Men det er vel både skriftlig og muntlig eksamen i flere av dem?) Ble veldig usikker. Og er jeg da ferdig med dem til jul isåfall? Altså, fullført?HI Anonymous poster hash: 4971c...0b5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Hvis du skal ta mange fag kan det knskje være lurt å melde til noen nå, og noen til våren, så slipper du ha alle eksamenene i løpet av en kort periode. Anonymous poster hash: 0ed42...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå