Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hormoner er utelukket. Mister lysten av det Kondom funker dårlig.. For mye styr med å få den på osv.. Spiral er no-no!! Aldri verden... Det der er så vondt å ha at ... Aldri igjen!! Nå benytter vi kalender metoden, unngår sex rundt el. Men med kalender metoden er også sjansen for å treffe uten å mene det da.. Og skjer det så skjer det. Men vil jo helst unngå det da vi har en liten en på 5 mnd nå.. Whut to do? Anonymous poster hash: 7b43d...7bf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Hormoner er utelukket. Mister lysten av det Kondom funker dårlig.. For mye styr med å få den på osv.. Spiral er no-no!! Aldri verden... Det der er så vondt å ha at ... Aldri igjen!! Nå benytter vi kalender metoden, unngår sex rundt el. Men med kalender metoden er også sjansen for å treffe uten å mene det da.. Og skjer det så skjer det. Men vil jo helst unngå det da vi har en liten en på 5 mnd nå.. Whut to do?Anonymous poster hash: 7b43d...7bf What to do... Autospell på iPad.. Anonymous poster hash: 7b43d...7bf
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Hva er vondt med spiral? Jeg brukte kobberspiral pga bivirkninger av hormoner. Litt større blødninger, men ellers ingen problemer.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Følger denne! Jeg kan ikke bruke p-piller for har blitt gravid på det tre ganger (jada, har tatt dem som jeg skal) og blir ei heks (gjelder alle hormoner), kondom er ikke spesielt festlig, spiral vil jeg ikke (og tror kanskje ikke jeg kan. Er bare så vidt jeg kan bruke tampong når jeg MÅ for blir såå kvalm og uvel. Før kasta jeg opp av det. Så tviler på at fremmedlegemer oppi kardangen er noe alternativ her). Så hva gjør man da? Sånn eggløsningstest aparat greie? Sterilisere seg? Sølibat? Hoppe av i svingen? Veldig mange dårlige alternativer, og få gode i sikte!! Anonymous poster hash: 81b3d...271
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Det er jo hormoner i p sprøyta og p plaster da... Anonymous poster hash: 7b43d...7bf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Hva var vondt med spiral? Menssmerter? Har du i det hele tatt prøvd hormonsprial? Jeg tåler ikke p-piller. Blir i skikkelig dårlig humør og mister sexlysten. Fikk satt inn spiral for ca 5 mnd iden, merker ingenting! Helt fantastisk Angrer bare på at jeg ikke fikk satt den inn tidligere! Anonymous poster hash: 16fdf...65b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Jeg har sterilisert meg, har ikke angret et sekund Anonymous poster hash: 91878...460
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Har tenkt tanken på sterilisering selv. Men det blir ikke før vi er ferdige med å få barn. Men siden det bare er under et halvt år siden fødsel, er det ikke aktuelt med et nytt sv skap enda. Jeg har en cbfm, men syntes det blir litt dyrt å bruke den med eggløsnings testene for hver periode når vi IKKE skal ha barn.. Anonymous poster hash: 7b43d...7bf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Jeg hadde sett på billings-metoden hvis jeg var deg, den er sikkrere enn kalender-metoden!Bruker billings-metoden selv og er fornøyd med det Anonymous poster hash: 496e6...e84
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Jeg hadde sett på billings-metoden hvis jeg var deg, den er sikkrere enn kalender-metoden!Bruker billings-metoden selv og er fornøyd med det Anonymous poster hash: 496e6...e84 Billings? Anonymous poster hash: 7b43d...7bf
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Haha... Jaja, glemte anonymknappen her ja... Jaja, farlig et det jo ikke når jeg tenker etter..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Jeg hadde sett på billings-metoden hvis jeg var deg, den er sikkrere enn kalender-metoden!Bruker billings-metoden selv og er fornøyd med det Anonymous poster hash: 496e6...e84 Billings? Anonymous poster hash: 7b43d...7bf Billings-metoden går ut på at man hver dag sjekker serket. Serket endrer seg etter hvor i syklusen du er, og etter en mnd klarer du å kjenne igjen syklusen din og kan unngå å ha samleie når det er muligheter for at du blir gravid. Jeg kjøpte en bok som heter billigs-metoden skrevet av billings og westmore, og lærte alt jeg trengte fra den De har den på st.olav bokhandel. http://en.wikipedia.org/wiki/Billings_ovulation_method Anonymous poster hash: 496e6...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå