Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Sliter med mye utflod og noen ganger blir det så vått at jeg tror jeg blør. Sniker da ofte en hånd ned for å se etter om det er blod, noe det aldri er. Gud så mye rart man gjør som gravid!! Er jeg unormal som gjør sånt eller gjør dere andre rare ting også?? Anonymous poster hash: aced6...093
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Synes det er ekkelt det.. Mistenkte jeg noe, gikk jeg på toalettet og kjekket. Vasket hender etter det. Synes faktisk nordmenn sliter generelt med håndhygienen etter toalettbesøk. Har flere ganger observert både menn og kvinner bare skiller hender med vann i ett par sekunder før de forlater toalettet. Æsj.. Anonymous poster hash: 3390b...1e3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Synes det er ekkelt det.. Mistenkte jeg noe, gikk jeg på toalettet og kjekket. Vasket hender etter det. Synes faktisk nordmenn sliter generelt med håndhygienen etter toalettbesøk. Har flere ganger observert både menn og kvinner bare skiller hender med vann i ett par sekunder før de forlater toalettet. Æsj.. Anonymous poster hash: 3390b...1e3 Det er nok ikke et norsk fenomen, så rasismen din kan du ta andre steder. Anonymous poster hash: a8b53...012
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Ja, du er unormal. Andre ville gått på toalettet og tatt ein visuell sjekk i staden for å kjenne med fingrane.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Min svigermor skyller hendene i vann etter toalettbesøk. Og det syns jeg er veldig ekkelt. Her en dag påpekte min sønn det, faktiskt. Hjemme er jeg nasi på håndvask, så han sa #farmor tar ikke såpe", da han forsøkt å bare skylle hendene etter toalettbesøk. Jeg er veldig glad i min svigermor, men akkurat det irriterer meg skikkelig. Men hva får man sagt? Anonymous poster hash: eea33...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå