Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 De skal jo skjekkes en gang i måneden, men hvor hardt skal man kjenne? Har sett video om hvordan,men ikke hvor "hardt" man skal ta i.. Når jeg kjenner nå så kjennes di fin ut hvis jeg "hilser på", men presser jeg ned til beinet kjenner jeg en avlang opphøyning... Anonymous poster hash: 20950...8cc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Om du mener det som er midt i brystet på en måte, under brystvorten, så har jeg det samme, tror ikke det er noe farlig, siden jeg har hatt det siden jeg var barn. Man skal ha et lett trykk. Best å gjøre det i dusjen med såpe, siden det da er lettere å kjenne. Anonymous poster hash: 476fe...2ef
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Om du mener det som er midt i brystet på en måte, under brystvorten, så har jeg det samme, tror ikke det er noe farlig, siden jeg har hatt det siden jeg var barn. Man skal ha et lett trykk. Best å gjøre det i dusjen med såpe, siden det da er lettere å kjenne. Anonymous poster hash: 476fe...2ef Er akkurat samme plass som deg, litt under brystvorten. Men bare på ene brystet:) takk for svar, kjenner den ikke i dusjen, kun når jeg ligger og skal kjenne:) Anonymous poster hash: 20950...8cc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Må innrømme at jeg slurver. Tenker at om jeg faktisk kan kjenne noe så er det så stort at det ikke er noe håp. Som svar på spørsmålet så kjenner jeg hardt slik at strukturene kan skilles fra hverandre, de gangene jeg kjenner etter da. Anonymous poster hash: d7dc4...aed
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Må innrømme at jeg slurver. Tenker at om jeg faktisk kan kjenne noe så er det så stort at det ikke er noe håp. Som svar på spørsmålet så kjenner jeg hardt slik at strukturene kan skilles fra hverandre, de gangene jeg kjenner etter da. Anonymous poster hash: d7dc4...aed [/quote ] Du må kjenne ofte, da er ikke alt "håp" ute Men takk for svar") Anonymous poster hash: 20950...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå