Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg er ikke typen til å sikle etter noen kjendiser, så Brad Pitt etc. kan dere ha for meg, men Robbie Williams er unntaket som gjør meg mo i knærne! Misunnelig på de som blir entertainet av ham i kveld altså! Anonymous poster hash: 16e39...120
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Ja, mannfolk som liker dop så mye at de vil gjøre de med barna sine er sexy ass... Anonymous poster hash: aaee3...f04
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Jeg følger sikkert ikke helt med, men har han ikke sluttet med slikt lenge før lille Theodora (nydelig navn) kom til verden? Jeg er forøvrig for avholdsmenneske å regne, så jeg skjønner ikke hva som fascinerer meg sånn med den mannen. He, he.. Ingen andre fans? HI Anonymous poster hash: 16e39...120
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Nei. Han skal kjøpe narko av fineste kvalitet til dattra hvis hu vil ruse seg han gitt. Anonymous poster hash: 91fa0...acb
Mrs. Kaizer Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Må bare si at konserten var fantastisk!! Fytti for ein mann!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Jeg følger sikkert ikke helt med, men har han ikke sluttet med slikt lenge før lille Theodora (nydelig navn) kom til verden? Jeg er forøvrig for avholdsmenneske å regne, så jeg skjønner ikke hva som fascinerer meg sånn med den mannen. He, he.. Ingen andre fans? HI Anonymous poster hash: 16e39...120 Han sa at om hun ville, så ville han kjøpe det beste og ta det sammen med henne. Men beklager, mente ikke å ødelegge gleden din Han har en viss gutteaktig sjarm, det skal jeg være enig i. Anonymous poster hash: aaee3...f04
Husbygger Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Helt fantastisk konsert :-) Stod vakt å mannen er suveren på scenen, kunne godt tenkt meg å være på konsert med han engang uten å være vakt :-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Har hatt nærkontakt med han, og det var helt fantastisk!! ;-) Anonymous poster hash: 7982e...63b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Så gøy! Han må vel ha køddet med å kjøpe stoff til datteren? Han har jo slitt med elendigheten selv. Uansett så er det idiotisk å si slikt - og legitimere det overfor andre. :| Du som har hatt nærkontakt - ser han lik seg ut som på TV? Lukter han godt? Når småbarnsårene er over skal jeg virkelig komme meg på konsert et sted jeg også. Med samboer som faktisk også liker ham litt. HI Anonymous poster hash: 16e39...120
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Så gøy! Han må vel ha køddet med å kjøpe stoff til datteren? Han har jo slitt med elendigheten selv. Uansett så er det idiotisk å si slikt - og legitimere det overfor andre. :| Du som har hatt nærkontakt - ser han lik seg ut som på TV? Lukter han godt? Når småbarnsårene er over skal jeg virkelig komme meg på konsert et sted jeg også. Med samboer som faktisk også liker ham litt. HI Anonymous poster hash: 16e39...120 Oh yes!! Han er like deilig in real life!! Også er han en skikkelig hyggelig fyr. Dette er noen år siden da, men likevel. Ble faktisk litt starstruck da vi hilste og han kysset meg på kinnet.... Oh my.... Anonymous poster hash: 7982e...63b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Så gøy! Han må vel ha køddet med å kjøpe stoff til datteren? Han har jo slitt med elendigheten selv. Uansett så er det idiotisk å si slikt - og legitimere det overfor andre. :| Du som har hatt nærkontakt - ser han lik seg ut som på TV? Lukter han godt? Når småbarnsårene er over skal jeg virkelig komme meg på konsert et sted jeg også. Med samboer som faktisk også liker ham litt. HI Anonymous poster hash: 16e39...120 Oh yes!! Han er like deilig in real life!! Også er han en skikkelig hyggelig fyr. Dette er noen år siden da, men likevel. Ble faktisk litt starstruck da vi hilste og han kysset meg på kinnet.... Oh my.... Anonymous poster hash: 7982e...63b Så kult! Man må jo bare like en sånn sjarmør! HI Anonymous poster hash: 16e39...120
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Konserten var helt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!! Anonymous poster hash: 83f4b...b69
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Heldiggriser som var der! Min svigerinne var der også - ser frem til rapport! HI Anonymous poster hash: 16e39...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå