Gå til innhold

Prøv mitt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen skjebner. Spesielt Celina og datteren...Får så vondt av henne, hun gjør jo alt.

Anonymous poster hash: 4a59f...582
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar virkelig av meg hatten og reiser meg i i stående applaus for mødrene til Linnea og Christoffer.

De har virkelig kjempet en kamp mot byråkrati og i tillegg være der for barna sine 24/7.

Bare tenk hvor mye penger de har spart det offentlige for og kommer til å spare det offentlige for.

Og da at NAV overprøver ekspertenes/legenes diagonoser/uttalelser for hva de trenger av hjelpemidler for å lette hverdagene til både barn og mor gjør meg sikkelig, ja rett ut forbanna.

Jeg må si jeg har felt noen tårer for disse skjebnene i denne dokumentarserien.

Anonymous poster hash: 13c00...0b3
Skrevet

Tar virkelig av meg hatten og reiser meg i i stående applaus for mødrene til Linnea og Christoffer.

De har virkelig kjempet en kamp mot byråkrati og i tillegg være der for barna sine 24/7.

Bare tenk hvor mye penger de har spart det offentlige for og kommer til å spare det offentlige for.

Og da at NAV overprøver ekspertenes/legenes diagonoser/uttalelser for hva de trenger av hjelpemidler for å lette hverdagene til både barn og mor gjør meg sikkelig, ja rett ut forbanna.

Jeg må si jeg har felt noen tårer for disse skjebnene i denne dokumentarserien.

Anonymous poster hash: 13c00...0b3

Og det verste er at de får ikke så mye som en takk heller. Ikke får de opptjent seg noe annet enn en minste pensjon. Det er takka det for å "være så grei" å spare staten for massevis av penger!

Nei det er bare å ta av seg hatten. De kjemper en kamp vi bare kan ane. Ære være disse foreldrene som står på, og har ressurser til å stå på. 

Trist at ikke de blir mer anerkjente og tatt vare på av vår likeverdige og inkluderende stat. 

Skrevet

Har ikke sett reportasjen. Men vet at foreldre til multihandicapede barn har en tøff anp forran seg.

Som NAV ansatt er jeg ofte vitner til urimelig etterprøving og overprøving av rapporter og erklæringer fra fastleger og sykehus. Saker trenerens unødvendig, uten å gi klienten forutsigbarhet og trygghet.

Særlig når det kommer til hjelpe middel til funksjonshemmede bør staten være raus.

Anonymous poster hash: 9c1eb...fbc

Skrevet

Når og hvor går dette programmet?

Anonymous poster hash: 2a277...5d9
Skrevet

Tv2. Poitikere som får bo sammen med mennesker med utfordringer. Søndager etter kl 21, mener det går i reprise mandager på dagtid.

Anonymous poster hash: 19918...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...