Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Tenker på vogn til neste barn. Har en TFK joggster twist 2013 modell(kun sportsdelen). Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe bag til denne, men har nå blitt litt usikker. Det at den fikk stryk i barnevogntesten i foreldre og barn gjorde meg også mer usikker(ustabil med bag på). Er veldig glad i den som sportsvogn, eneste minuset er jo at den er vendt fra den som triller. Har tidligere hatt emmaljunga edge duo med sportsunderstell. Synes det var en fin babyvogn, men tung som sportsvogn. Synes den ser veldig fin og funksjonell ut med det nye duo s understellet, men er usikker etter å ha lest litt om det.. Flere som skriver at hjulene rister osv. Også litt skeptisk til at det ikke er lufthjul. Lurer derfor på erfaringer med TFK som bagvogn, og emmaljunga med det nye duo S understeller....:-) Anonymous poster hash: 0a186...b57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Vel, jeg hadde først en Emmaljunga Edge med sportsunderstell, og skiftet til TFK da datteren min var ca 18 mnd. Likte TFK utrolig mye bedre og var overbevist om at neste barn skulle bare ha TFK. TFKen var lettere å trille, lettere å navigere, lettere å ha med i bilen, elsket håndbtemsen og vesla gikk fra å sove 30 min til to timer midt på dagen. Nå ble det aldri noe barn nr. 2 så fikk aldri testet ut bagdel på TFK, men Foreldre og Barn kan skrive hva de vil, jeg ville aldri gått tilbake til Emmaljunga eller noe annet uten svingbare hjul foran. Anonymous poster hash: 2dc92...698
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Vel, jeg hadde først en Emmaljunga Edge med sportsunderstell, og skiftet til TFK da datteren min var ca 18 mnd. Likte TFK utrolig mye bedre og var overbevist om at neste barn skulle bare ha TFK. TFKen var lettere å trille, lettere å navigere, lettere å ha med i bilen, elsket håndbtemsen og vesla gikk fra å sove 30 min til to timer midt på dagen. Nå ble det aldri noe barn nr. 2 så fikk aldri testet ut bagdel på TFK, men Foreldre og Barn kan skrive hva de vil, jeg ville aldri gått tilbake til Emmaljunga eller noe annet uten svingbare hjul foran. Anonymous poster hash: 2dc92...698 Ikke jeg heller, men duo S understellet har store svingbare framhjul :-) HI Anonymous poster hash: 0a186...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå