Bustetroll Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Joda, i dag kom det på en barnevogn, ehm, nei vent, en hundevogn på bussen.Her var det altså en dame på ca 40, som trilte puddelen sin rundt i en slik en Hun presterte også å bli sint da det kom en med sykkel som ville på, men ikke fikk plass.. "Har man sykkel tar man ikke bussen!!".Vel vel... Har man 4 bein sitter man heller ikke i vogn. Første gang jeg har sett noe sånn i Norge i alle fall..Svigerinna mi hadde også sett en her om dagen. Kanskje samme damen, men da hun hadde sett henne, var det marsvin oppi, og ikke en hund... Nå vet ikke jeg hvordan man vanligvis lufter marsvin, men .
Papegøyeblomst Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Har sett det selv. ved 2 anledninger.. Bor midt i oslo.. Må si jeg ble litt lattermild..
**¤¤** Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Ha, ha, ha kødder du?!!! Jeg har bodd her i over 10 år, og har sett og opplevd mye rart her, men en hundevogn???? Dagens... LOL
**¤¤** Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Glemte å spørre hvor i Oslo. Tipper på øvre Karl Johan eller et sted på vest kanten?
Bustetroll Skrevet 25. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2013 Glemte å spørre hvor i Oslo. Tipper på øvre Karl Johan eller et sted på vest kanten? Neida, på 81 bussen mot greverud.. hun gikk av på Hauketo, og skulle ta bussen videre til et annet sted. Men i området der antakelig, Hun var heller IKKE sånn snobbedame..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå