Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Og så hyggelig det var:-) Kom i snakk forleden med en nabodame vi ikke har sett mye til. Hun er alenemor med ei jente på 5 år, og leier kjelleren i nabohuset. Visste svært lite om henne, men kjempehyggelig var hun. Hun fortalte at hun hadde litt sosial angst, og isolert seg en del inne, og pga. dette kun jobber litt, og får stønad fra NAV ved siden av. Pga høy husleie og ingen andre som vil ha henne som leietaker, hadde hun selvsagt ikke mye å rutte hun med. Dette fortalte hun når jeg spurte datteren hvor de hadde vært på ferie i sommer. De har aldri vært på ferie:(( Aldri badeland eller slike ting de fleste andre gjør. Så i dag spanderte jeg tur på henne og datteren, med meg min datter på 8 år. Vi var på badeland, der spiste vi pizza og is. Så dro vi på lekelandet etterpå som var i samme bygg. Hoppet på trampoliner og var på show. Klatret og spilte minigolf. Deretter fikk ungene 200 kr de kunne gå å kjøpe seg hva de ville for i lekebutikken. Stolte som haner kom de ut med hver sin dukke. Og om et par helger skal vi 4 på hytta vår og kose oss. Hyggelig! Anonymous poster hash: f56db...e92
Mars17 Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Preggers og tårene triller.. (Ha ha) veldig hyggelig gjort av deg! Det ble nok satt god pris på! Jeg tipper at hun gir deg MINST like mye som du gir henne :-)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Så snill du er:) skulle vært flere som deg her i verden
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Så flott gjort! Og som # 2 sier - det kommer sikkert til å gå begge veier. Alle har noe å bidra med hvis man bare tar seg tid til å se det. God hyttetur når den tid kommer Anonymous poster hash: 8f3c9...019
Musemorbr / Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Så fint av deg. Av alle tingene du har gjort tenker jeg vennskapet er det beste du kunne gi dem.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Vil du ha medalje nå da? Anonymous poster hash: 6d093...d83
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Hvilken leketøys-butikk er oppe på søndager? Anonymous poster hash: 765a1...9f3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Vil du ha medalje nå da? Anonymous poster hash: 6d093...d83 Hehe... Surpadda!! Så snilt gjort, hi! Det skal ikke bestandig så mye til for å gjøre et hav av forskjell for andre syns du var veldig raus her Anonymous poster hash: 03c40...d70
min<3 Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Hvilken leketøys-butikk er oppe på søndager? Anonymous poster hash: 765a1...9f3 De selger leker og diverse på leos lekeland feks...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 I tilknytning til lekelandet er det en stor leketøysforretning. :-) Takk for gode ord, forventer ingen medalje. Klem fra HI Anonymous poster hash: f56db...e92
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Flott gjort HI. Pass bare på å ikke dele dette med for mange. Da blir ikke det du har gjort sett på som gavmildhet lengre. Håper ikke denne andre mammaen er her inne og får se deg gjengi historien. Da forsvinner noe av gleden. Anonymous poster hash: b61aa...422
Musemorbr / Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Det er lov å være stolt av seg selv når man har fått lov til å gjøre noe virkelig bra for andre. Det skal føles kjempegodt å glede andre. Det er liksom sånn vi er skapt. Å dele historien her gjør flere av oss glade.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Flott gjort HI. Pass bare på å ikke dele dette med for mange. Da blir ikke det du har gjort sett på som gavmildhet lengre. Håper ikke denne andre mammaen er her inne og får se deg gjengi historien. Da forsvinner noe av gleden. Anonymous poster hash: b61aa...422 Hvorfor forsvinner gleden fordi giveren deler opplevelsen sin med oss? Det skal et stort menneske til for å ta imot en gest som den hi ga i dag i den ånd den er ment. Det er ingen tvil om at hi gjorde dette kun for å være et godt medmenneske og ikke for å hevde seg selv. At hun deler opplevelsen sin her inne som anonym gjør ikke handlingen hennes mindre hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå