Gå til innhold

Klarer dere å komme flere ganger på rad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er hemmeligheten?;)

Anonymous poster hash: d660a...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke stort sett sånne sprutedamer som gjør det a?

Anonymous poster hash: ae99a...1fc
Skrevet

Aner ikke! Kan ikke forstå dette. Kunne KANSKJE klart 2 på rad men jeg er sinnsykt øm etter første og den må jeg bruke klitoris vibrator, eller bli slikket for å oppnå.

Hi

Anonymous poster hash: d660a...4db

Skrevet

Kan få 4-5  stk på  rad. 

Blir mer og mer følsom for hver runde, så må begynne med å komme ved stimulering i skjeden og få en O, så tar jeg for meg det "ruglete" området inni der og får en O til, så er det stimulering av klitoris de siste gangene. 

Får ikke til å komme "mer" enn 2-3 ganger ved kun klitoris-stimulering da denne blir fryktelig følsom og det blir fryktelig sårt om den blir overstimulert. Den siste gangen holder det med at jeg holder dyna eller puta inntil og gnur litt hardtmot klitoris. 

Anonymous poster hash: ba711...392
Skrevet

Ja ingen problem :)

Anonymous poster hash: 3b0da...8d7
Skrevet

Ja, kan holde på en evighet. Gjør ikke noe spesielt for det, det bare er sånn...

Er jo godt, men kan være litt frustrerende også, for jeg blir liksom aldri helt tilfredsstilt etter en eller to ganger, jeg "må" bare fortsette...

Anonymous poster hash: 56fd9...580
Skrevet

Jepp, og kjæresten elsker det :D

Anonymous poster hash: 1a1d8...847
Skrevet

Det kommer nok med tida :-)

God elsker hjelper jo også på. Dette er ikke noe man greier, klarer, utretter. Det er en fysiskrespins.

Anonymous poster hash: d4572...e22

Skrevet

Klarte det aldri før. Men da kom jeg nesten aldri heller. Nå kommer jeg stort sett hver gang, fra 1 til 3 ganger. Fått meg tidenes beste kjæreste med andre ord!!! ;D Visste ikke at sex kunne være sååå godt!!! Halleluja og AMEN!!

Anonymous poster hash: d09b7...7be

Skrevet

Ja, ved stimulering av g-punktet kæn jeg det. Klitoris- stimulering krever en pause fra klitoris etterpå, den blir så følsom.

D r supersigg, mannen liker d oxo ;-)

Anonymous poster hash: 6c772...669

Skrevet

Ja, men ikke hver gang. Om jeg gjør det alene stimulerer jeg som regel først klitoris først og så rett over. Det er nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...